סלון פינתי ביבוא אישי - הזמנת רהיטים מסין במחירים משתלמים במיוחד

הזמנת רהיטים מסין לישראל – לא כזה מסובך

נתחיל ונאמר לפני הכול – בימים אלו, הזמנת רהיטים מסין לישראל ותחילת תהליך עיצוב הבית כשבסופו הבית כולו מרוהט על בסיס רהיטים מסין הוא לא תהליך או "מבצע" מורכב כפי שנשמע. בעזרת שירות מקצועי, מנוסה ומותאם אישית לכל צורך, רצון או דמיון, גם אתם תוכלו להגיע למצב הנחשק בו ביתכם מרוהט בריהוט ייחודי, המרשים ביופיו ונותן הרגשה שלמה של בית, בתהליך קל ומהיר.

בנקודה הזו, בדרך כלל מגיעה השאלה שאותה אנחנו מקווים לפתור בהמשך המאמר, האם מדובר בחיסכון כלכלי? שאלה שאנחנו לגמרי מבינים, ואנחנו כאן בשביל להסביר עד כמה זה משתלם באמת.

יבוא אישי ומותאם המוביל לחיסכון כלכלי

באם אתם נמצאים בתקופת מעבר דירה, שיפוץ או פשוט תקופת התחדשות, מובן לגמרי כי חיסכון כלכלי נמצא די גבוה בסדר העדיפויות, ולעתים די תכופות נמצא במתח אל מול עדיפויות אחרות שמאלצות לבחור. סיטואציה כזו אכן יכולה לתסכל מדי פעם – הרצון לרהט ולהשקיע לטובת "בית החלומות" אל מול הרצון לצאת עם נזקים כלכליים מינימליים ככל האפשר. יבוא תכולת דירה מסין הוא הפתרון המשתלם לכך ממספר סיבות, כשבהן:

  • תהליך היבוא או הריהוט מסין מתבצע מולנו, עם צוות מומחים ומלווים, שמוודא כי התהליך כולו יותאם באופן אישי – כך תוכלו תמיד לוודא שאתם בוחנים כל אפשרות וכל רעיון שעולה בראשכם.
  • המוצרים שנייבא בשבילכם תמיד יהיו באיכות הגבוהה ביותר אל מול השיקולים התקציביים – אנחנו יודעים לאזן בין הדברים ולמצוא תמיד את האפשרויות הטובות ביותר בעמק השווה.
  • יבוא אישי של רהיטים הוא פשוט זול יותר לעומת קנייה בחנות בארץ – היבואן בארץ יכסה עלויות יבוא ועמלה בנוסף לעלות המקורית, וכמובן גם ימכור ברווח לטובת פיתוח העסק. אצלנו, תעבדו ישירות מול היצרן בסין – והריהוט שלכם לא יעבור ידיים נוספות.
  • יש לציין כי המחירים נמוכים יותר אך ורק בעקבות קשר ישיר מול היצרן ולא בגלל איכות ירודה. למעשה, הקשר הישיר מאפשר לנו לקנות מוצרים באיכות גבוהה ועדיין לשמור על הוצאות נמוכות.

בשורה התחתונה – יבוא מוצרים מסין לישראל מהווה את החבילה השלמה – פשוט, מהיר, זול ויעיל. גם אנחנו יודעים שזה מפתיע, אבל כפי שהסברנו – המציאות עושה את שלה. למעשה, כבר כאן ברור כי משתלם לבצע יבוא מסין – מקסימום אפשרויות איכותיות במינימום עלויות.

מתי התהליך משתלם ביותר?

הזמנת רהיטים מסין לסלון, למטבח ולפינת האוכל במחירים משתלמים במיוחד

כפי שהוסבר עד כה, הזמנת רהיטים מסין לישראל היא ללא ספק אופציה מובילה ומשתלמת בכל הקשור לחיסכון כלכלי בנוסף לריהוט איכותי. אך יחד עם זאת, כן נמליץ על סיטואציות עיקריות בהן החיסכון גדול במיוחד, והאופציה משתלמת ביותר:

  • בעת ביצוע יבוא אישי מסין (בניית בית החלומות שלכם), כמות הרהיטים תהיה, ככל הנראה, גדולה יחסית ונוכל לבצע הזמנה ויבוא של סטים שלמים. ככל שמספר המוצרים גדול יותר, ואנחנו מזמינים יותר סטים – כך העסקה משתלמת יותר לעומת המחירים בישראל. זאת משום שברכישה אחת, נוכל להיות יעילים יותר בעלויות המשלוח והיבוא ואף במשא ומתן אל מול היצרן בסין.
  • סיטואציה נוספת תהיה ברכישת מוצרים איכותיים במיוחד – משום שדווקא אז הפערים גדלים לעומת המחירים בארץ. למעשה, תמיד נמליץ לבדוק ולבחון גם את אפשרויות הריהוט האיכותי ביותר, שלפעמים יכול להיות במחיר דומה לריהוט ברמה ירודה הרבה יותר הנמכר בארץ. בעיקר בשל הסיבות שהזכרנו קודם לכן.

שורה תחתונה, איך מתחילים?

פשוט מאוד, צרו איתנו קשר ונלווה אתכם בתהליך כולו. התשובה שלנו לשאלה שבכותרת – התהליך משתלם, מאוד. זאת על בסיס אין ספור לקוחות מרוצים שסיימו אותו עם החבילה המלאה.

שתפו ברשתות
יצירת קשר
מאמרים אחרונים
הונאות בתחום יבוא מסין

יבוא קרמיקה מסין

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? למה שתרכשו קרמיקה בארץ, אם תוכלו לרכוש אותה בסין במחיר זול יותר? יש כל כך הרבה סיבות שכדאי

הונאות בתחום יבוא מסין

למה כדאי להזמין תכולת בית מסין?

כאשר משפצים בית קיים או בונים בית חדש, עלות מוצרי הגמר הנדרשים לצורך השלמת השיפוץ היא חלק נכבד ומשמעותי מעלות השיפוץ הכוללת. על כן, יש

הונאות בתחום יבוא מסין

איך להימנע מהונאות בתחום יבוא מסין?

כאשר מדברים על יבוא מסין, האסוציאציה הראשונה היא שפע מוצרים, רהיטים ופריטים במחירים זולים להפליא, שרק ממתינים לישראלי הממולח שיראה את הפוטנציאל העסקי הטמון בהם