הריצוף הוא הבסיס של הבית, הוא יוצר את האווירה ונותן את הטון. לכן אין זה מפתיע שבמהלך השיפוץ, אחד הדברים שבעלי בתים רוצים הוא להחליף את הריצוף. אם בעבר לא היו לנו הרבה ברירות, כיום העולם הוא כפר גלובלי והתחרות מבית ומחוץ, מובילה לכך שאפשר בהחלט לייבא ריצוף לבית במחירים זולים, מבלי להתפשר על המראה שרוצים.

יבוא מסין זו אפשרות

עבודות ריצוף לבית ולחצר יכולות לעלות המון ולדרוש השקעה גדולה, במיוחד אם רוצים שהריצוף שבוחרים יהיה כמה שיותר איכותי ויחזיק מעמד לאורך זמן רב. יבוא מסין מציע יתרונות רבים. בנוסף, זו ארץ האפשרויות הבלתי נדלות, עם מגוון רחב של מוצרים וחומרי גלם שיכולים לשרת אתכם בזמן השיפוץ ולהוזיל עלויות במידה משמעותית. הבעיה היחידה היא שכדי להביא מוצרים מסין צריך לטוס, לשכור מכולה ולשלוח אותה לארץ. כמובן שמדובר בהוצאה נוספת ומשמעותית ונשאלת השאלה, האם זה באמת משתלם.

אז היום, אפילו לא צריך לטוס

מכיוון שיבוא ריצוף הוא אופציה מעולה, והמחירים בסין מאוד מוזלים, שירות שחוסך מכם את הטיסה הוא מאוד הכרחי, כך שבעלי בתים לא יצטרכו לקחת חופש מהעבודה ומהשגרה ולטוס לחו"ל רק בשביל לקנות כמה מוצרים לבית במחיר מוזל. אז כיום, כל אלו שרוצים ליהנות מכל היתרונות של רכישת מוצרים בסין יכולים פשוט לפנות לחברה שמציעה שירותי רכש לבתים גדולים ולשיפוצים קטנים, ומאפשרת לרכוש כל מוצר שתרצו, כולל ריצוף, מבלי לטוס.

איך זה עובד?

חברה שמספקת שירותי ייבוא אישי של מוצרי גימור לבית, תאפשר לכם לבצע רכישה מרוכזת ויעילה, ותוזיל עבורכם את העלויות בעשרות אחוזים בהשוואה לעלויות של מוצרי גימור בישראל. כדי לחסוך לכם את הצורך בטיסה, מועסק בסין איש צוות נוסף אשר אחראי על הקנייה, ואתם רוכשים את המוצרים ישירות מהיצרן ללא פערי תיווך. כמובן שהחברה מלווה אתכם ועוזרת לכם לבחור את היצרן בהתאם לדרישות שלכם ולפרמטרים של איכות, עיצוב, צרכים ומחיר.

מה היתרונות בשיטת יבוא זו?

אחד האתגרים שיעמדו בפניכם אם תרצו לייבא ריצוף מסין הוא חוסר היכרות עם היצרנים המקומיים, מה שדומה מעט להימור. כאשר אתם נעזרים בחברה מקצועית ובעלת מוניטין שיש לה קשרים עם יצרנים מסין, קל וחומר מנהל שעובד משם, יהיה לכם הרבה יותר קל לאתר מוצרי איכות במחירים הכי משתלמים. כל המוצרים ישלחו אליכם הביתה ותוכלו ליהנות מבית מעוצב בסטנדרטים הכי גבוהים.