אם אתם עתידים להתחיל פרויקט בנייה, דעו שאתם יכולים לחסוך המון כסף באמצעות שירות יבוא מסין של מוצרי גמר לעיצוב הבית ותכולתו. אנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולהבין קצת יותר מהי המשמעות של יבוא מסין. מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך!

סין כובשת כבר מזמן את תחום מוצרי הגמר לבית

אין ספק בכלל שבשנים האחרונות, סין הפכה לאימפריה בכל הקשור למוצרי גמר ועיצוב לבית הנדרשים בכל פרויקט של בניה קלה, בניה מתקדמת וכו'. קחו בחשבון שהיום הכל מיוצר בסין ויותר מזה, יש המון מפעלים אירופאים שפותחים סניפים בסין ומדוע? על מנת שאלו יוכלו לחסוך את עלויות הייצור שלהם. כך שתכלס אתם זוכים לרכוש מוצרים שפותחו על סמך טכנולוגיה אירופאית והם רק מיוצרים ומורכבים בסין.

מהם כללי האצבע במידה ורוצים לייבא מוצרי גמר לבית מסין?

את תהליך היבוא מסין, מומלץ לא לבד באופן עצמאי אלא באמצעות חברה שיש לה צוות מקצועי שיש לו ניסיון והוא זה שילווה את הלקוח מתחילת תהליך היבוא ועד סופו. כאשר מגיעים לסין, ההרגשה היא כמו ביקור בחנות הממתקים הגדולה ביותר בעולם לתחום של מוצרי גמר לבית. היתרונות הם רבים שכן העלויות של מוצרי היבוא נמוכות משמעותיות בהשוואה לאותה רכישה בארץ, ניתן לבחור כל רמת איכות וכל רמת גימור. כלומר, אתם כלקוחות בוחרים כמה להשקיע ובמה להשקיע.

שלבים ליישום והצלחה של תהליך יבוא מסין

מומלץ ליישם את שלושת השלבים האלה:

1- יש להצטייד ברשימת רכש שתכלול כמויות וכמובן מידות של המוצרים הנדרשים. כמו כן, יש להוציא ויזה לסין ולרכוש כרטיסי טיסה ולהתכונן לשהייה של שבוע עד עשרה ימים.

2 – מלבד ליווי של הצוות המקצועי מטעמה של חברת יבוא מסין שבחרתם בארץ, מומלץ גם להיעזר בגורמים שיש להם ניסיון בעולם העיצוב והבנייה כמו, אדריכלים, מעצבי פנים וכו'. אפשר רק להתייעץ איתם במידה ואתם מעצבים לבד ורק רוצים לקבל חוות דעת נוספת מאיש מקצוע או שאפשר גם לבדוק אפשרות לצרף אותם לנסיעה לסין.

3 – יש לבדוק שהחברה מספקת לכם שירות מקצועי ומלווה אתכם מתחילת התהליך ועד לסופו (כלומר הדבר כולל כמובן את שחרור הסחורות מהמכס והמשלוח שלהן עד בית הלקוח)

מה אפשר לייבא מסין?

מסין אפשר לייבא הכל מהכל. מה שמומלץ לייבא הם מוצרים כמו, ריצוף וחיפויים לבית, כלים סניטריים, דלתות כניסה ופנים, תשתיות אינסטלציה, תאורה, מטבחים, ריהוט לכל הבית, חדרי שינה, רהיטי גינה ועוד. חשוב מאוד לדעת מאיזה מוכרים לרכוש את המוצרים, איך להתמקח בצורה נכונה והכי חשוב להגיע עם הליווי המתאים. כך אתם תבטיחו לעצמכם שיבוצעו מקסימום רכישות בעלויות נמוכות וכמו כן שיהיה אפס מקום לטעויות.

שורה תחתונה

אין ספק שכולנו היינו מעדיפים לבצע רכישות בארץ ולתמוך בכלכלה המקומית. מה שכן, העלויות מדברות בעד עצמן ואם ניתן להוזיל אותן משמעותית, סביר להניח שכל אחד מאיתנו דווקא יבחר באופציה של יבוא מסין. מומלץ לשקול הכל, לקרוא כמה שיותר מידע על תהליך היבוא ובהתאם לכך להחליט מה ואיך לעשות. שיהיה בהצלחה!