יבוא מוצרים מסין לישראל – למי זה כדאי ולמה?

נתחיל במענה על השאלה – באופן אולי מעט מפתיע, היינו אומרים שלכולם. למעשה, אם אתם מתכננים מעבר בית, שיפוץ או ריהוט מחדש, ומתוכננת רכישת כמות פריטים גדולה, כדאי לשקול ולהתעמק באפשרות של יבוא מוצרים מסין לישראל, או אפילו יבוא תכולת דירה מסין. הסיבה העיקרית לכך תהיה הבדלי העלויות המשמעותיים לעומת רכישת אותם מוצרים בארץ, אך לסיבה זו נוספות גם אחרות: מגוון המוצרים הרחב בהרבה מהמוצע בארץ, קשת רחבה של איכות מוצרים (המאפשרת ניווט כלכלי פשוט) וכד'. 

יחד עם זאת, ברור לנו שיבוא מסין יכול להישמע מסובך מדי, ולא תהליך שאתם יכולים להרשות לעצמכם להיכנס אליו מבחינת זמן ומשאבים, במיוחד בתקופת מעבר דירה או שיפוץ בית קיים. אנחנו כאן בשביל לעשות את הכול בשבילכם, והמדריך הבא נכתב כדי לפשט ולהסביר את הנקודות העיקריות בתהליך ומה החלק שלכם בכל שלב.

יצירת קשר, הכנות ראשוניות ויציאה לסיור

ראשית, פגישת יעוץ ראשונית עם צוות המומחים שלנו הינה ללא תשלום, ולכן אנחנו ממליצים ליצור קשר כבר עכשיו גם במידה ואתם עוד לא בטוחים כי זה מה שתרצו לעשות. נוסיף כי בשלב זה כדאי גם להבין את סדר גודל, כמות ועיצוב הפריטים שברצונכם לרכוש על מנת לוודא כי אכן מדובר בחיסכון משמעותי אל מול רכישת המוצרים בארץ.

לאחר מכן, כמובן שבליווי מלא שלנו, נמליץ להתחיל להכין רשימת רכש ולרדת לפרטים – כמויות, מידות, תכניות ועוד. בעזרת הליווי הצמוד והיכרות עם הדרישות השונות וכלל הפרטים, צוות המומחים שלנו יוכל להיערך בהתאם ולתכנן סיור המתאים ביותר לצורכיכם, על פי דרישות הריהוט והמוצרים שאתם תציבו ותרצו.

עם תחילת תכנון הסיור, נשמח ללוות אתכם גם בתהליכים המנהלתיים הקורים במקביל – הזמנת כרטיסי הטיסה, הוצאת ויזה והזמנת בתי מלון. במהלך הסיור תזכו בליווי מלא של הצוות שלנו ונדאג כי כל צורך שתעלו ייושם בקלות ובמהירות.

בסיור עצמו, אחריותנו היא לחשוף אתכם למבחר העצום של המוצרים הרלוונטיים ולעזור לכם לבחור ולהזמין את רצונכם. נדאג כי לא תלכו לאיבוד במגוון האפשרויות המוצעות ונוודא כי יתנהל משא ומתן הוגן. אנו נבצע את בדיקת הסחורה ונדאג לשילוח שלה לישראל.

שיפוץ הבית בעזרת יבוא מוצרים מסין לישראל

הגעת הציוד לארץ והתקנתו

לאחר הגעת המכולות ארצה, אנו נדאג לליווי לעמיל המכס, על מנת לבצע את כל ההליכים הנדרשים להגעת הרכש ליעד. במידה ופריט לא הגיע, או הגיע פגום, אנחנו נפעל לזיכוי או הזמנה חוזרת במהירות המקסימלית – לפי רצונכם. במידה ותרצו להזמין מוצרים נוספים, שונים או דומים, לאחר הגעת הרכש לארץ תצרו איתנו קשר ואנחנו נדאג לתהליך מתחילתו ועד סופו.

כאשר הרכש הגיע ליעד הרצוי, נוכל לספק לכם רשימת מתקינים ולקשר אתכם לבעלי מקצוע רלוונטיים, שחלקם אף עברו הכשרה ספציפית למוצרים מסין, על מנת להתקין את המוצרים בצורה הטובה ביותר ולשמור על איכות הרכש כפי שקיבלתם אותו.

כך יתבצע התהליך השלם של יבוא רהיטים מסין, עד למצב הסופי בו הבית מרוהט במלואו, בעיצוב מרשים ומיוחד בזמן חיסכון כלכלי.

תפקידנו – להקל עליכם

על אף שזהו מדריך שלם, אנחנו לא נדרוש מכם הרבה במהלכו. נרצה להקל עליכם איפה שנוכל, וללוות בכל שלב שתרגישו צורך או תרצו. צוות המומחים שלנו זמין בארץ ובסין – ובעזרת הניסיון והידע הרבים נוכל להבטיח כי תמיד יהיו לנו תשובות.

איתנו יבוא מוצרים מסין לישראל הוא תהליך שלם, ויחד נדאג ששום פרט, רצון או דמיון לא יגיע לכדי ביצוע. צרו קשר בהקדם, ונשמח לעמוד לרשותכם.