עוברים לדירה חדשה או ריקה? בונים בית חדש? משפצים?

אין ספק שכל התהליכים האלה הם תהליכים מרגשים, שמעידים על התפתחות, התקדמות ופתיחת שלב חדש בחיים. יחד עם זאת – ההשקעה הכלכלית לא תמיד פשוטה, הביורוקרטיה מסבכת ובעיות חדשות צצות מעבר לפינה בכל רגע.

על מנת להפוך את הבית החדש למקום עם הרגשה ביתית של ממש, תרצו להשקיע בריהוט איכותי ומעוצב, בהתאמה הגבוהה ביותר בשבילכם. יבוא רהיטים מסין מהווה פתרון מעולה המוביל לחיסכון כלכלי ללא צורך בפשרות עיצוביות.

עם השירות שלנו, יבוא מסין לבית פרטי נהפך לקל יותר, יעיל יותר וזול יותר.

יבוא מסין לבית פרטי - זה רק נשמע מסובך

יבוא מסין יכול להישמע מרתיע מעט, שכן הפרוצדורה יכולה להצטייר כמאיימת, וקשה לנו לדמיין בצורה מלאה יבוא תכולת דירה מסין. אך למעשה, רוב המוצרים שתמצאו בארץ גם הם הגיעו במקור מסין והסיבה למחירים הגבוהים היא רכישת המוצרים מעסקים שמטרתם היא הגדלת הרווח אל מול המחירים המקוריים. מוצרים סיניים כבר לא נחשבים לירודים באיכות, הם דווקא האיכותיים ביותר. הסיבה שדרכנו תוכלו למצוא מוצרים סינים זולים היא לא איכות ירודה, אלא משא ומתן וקנייה ישירה מול היצרן, ללא מעבר ידיים נוספות בדרך.

אנחנו מציעים שירות שמטרתו לפשט את התהליך, להקל במעט את כאבי הראש, להוזיל עלויות ולהפוך את תהליך הריהוט לחוויה מהנה. השירות שלנו מהווה ליווי לכל אחת מאבני הדרך. יחד איתכם נבין ונמפה את התקציב אל מול הדמיון והטעם העיצובי, נקבע מראש מה יהיו המקומות הרלוונטים בסין, נלווה אתכם בחנויות ונמצא את המחירים הזולים ביותר. אנחנו מספקים שירות, ידע וניסיון ברמה הגבוהה ביותר, ללא אותיות קטנות ופרטים מוסתרים – כך אנחנו מבטיחים שקיפות מלאה כך שכל המידע יועבר אליכם תוך כדי התהליך. 

כמו כן, אנחנו מתחייבים לסגירת כל הפינות – כבר מהפניה הראשונה דרך גיבוש הרעיונות ההתחלתיים ועד לקבלת בית מושלם. צוות העובדים שלנו נמצא בסין באופן קבוע וכך נוכל לדאוג לקבל את המחירים המשתלמים ביותר, תוך התאמת סיור הרכש בסין לכל לקוח באופן פרטני גם בנושאים שאינם הרכש (אוכל, תחבורה וכד'). כמו כן, נדאג לקבל אחריות מלאה על המוצרים (בדומה לרכש בארץ, או בכל מדינה אחרת) וללוות את שליחתם לארץ. נעזור ונפשט את תהליך הובלת הרכש בגבולות הארץ עד להגעה לפתח ביתכם החדש, ולבסוף, אף נוכל לספק רשימת מתקינים מומלצים המכירים את הרהיטים הרלוונטיים. 

בית מרוהט בעזרת יבוא מסין לבית פרטי

השורה התחתונה

אנחנו מקווים כי עכשיו פתרון בו תכולת הבית החדש שלכם תגיע מסין נראה כמו פתרון הגיוני, יעיל וחסכוני – זו למעשה מטרתנו והסיבה שאנחנו כאן.

אז מה עליכם לעשות?

בראש ובראשונה נמליץ "לצלול" לנתונים ההתחלתיים – מחירי הריהוט הרצוי והתכולה הרצויה בארץ, הרצונות העיצוביים וכן הדרישות בהתאם לשטח המגורים. תוכלו להשתמש במחשבונים השונים, לחשב את כמות ההוצאות הרצויה ולהבין את רמת הבדלי המחירים.

כבר במקביל לכך, צרו איתנו קשר! פגישת הייעוץ הראשונית הנה ללא תשלום, וכך תוכלו להבטיח שהגלגלים יתחילו לנוע בהקדם – נקבע מועדי סיור ונתחיל לטפל בטיסות, ויזות, דרישות אישיות וכד'. נעבור על קטלוגים, נסמן רעיונות ונקבע יעדים, עד שבסוף הדרך תרגישו כי ביתכם החדש הוא בית של ממש, עם עיצוב ייחודי ונוח – מבלי להפריז בהוצאות.

איתנו, יבוא מסין לבית פרטי הוא כבר לא תהליך, אלא פתרון. הדרך המשתלמת והקלה ביותר למלא את הבית החדש ולהתרגש מהתהליך. אין לנו ספק כי מדובר בפתרון האידאלי לריהוט הבית.