חסכון משמעותי בביצוע יבוא תכולת בית מסין

הדרך הפשוטה והקלה להביא מוצרים מסין לישראל

סין היא ספקית הסחורות הגדולה בעולם. הנסיון שרכשו הסינים בעבודתם מול העולם המערבי לימד אותם איפה כדאי לחסוך ואיפה אסור. יבואנים ישראלים רבים מביאים סחורות מסין שכן עלות המוצרים שם נמוכה מאד והאיכות עולה כל הזמן. הדרך הפשוטה והקלה להביא מוצרי יבוא מסין היא באמצעות חברת יבוא, או על ידי הקמת חברת יבוא פרטית. אבל לפני שאתם מקימים חברת יבוא יש להכיר קצת את השוק העסקי הסיני .

יבוא מוצרים מסין – מה לא לעשות

התרבות הסינית שונה מן התרבות הים תיכונית שאנו חלק ממנה. סוחרי המזרח הקרוב אינם מכירים את המנטליות והתרבות הסינית ורבים מהם נכוו כאשר ניסו ליישם את השיטות הכוחניות והצעקניות של התרבות הים תיכונית. כדי להצליח בתחום יבוא מוצרים מסין בסין יש לעשות הכנות מוקדמות מדוקדקות. יש להגיע למשא ומתן מוכנים ולכתוב לעצמכם את מה שאתם רוצים להשיג. הסינים מאד מעריכים סדר ומשמעת והדבר נכון גם בעסקים .

תהליך פשוט וקל של יבוא לבית מסין

יבוא מסין לישראל – על מה צריך להקפיד ?

כאשר רוצים להתחיל תהליך של יבוא רהיטים מסין או כל מוצר אחר, חשוב להבין שיבוא מסין לישראל כרוך בירידה לפרטים כבר בשלב ההזמנה. השארת טופס הזמנה מקצועי מפורט ומסודר עושה רושם כביר על הסינים. שלב המשא ומתן עם הסינים שונה ומורכב מאשר אצלנו. ככל שהעיסקה תהיה גדולה יותר כך ימשך המשא ומתן יותר זמן ויכלול פגישות של שתיית תה, ארוחות צהריים, ארוחות ערב ובילוי משותף וכן ישיבות ארוכות ומתישות. אסור לאבד את הסבלנות כדי להגיע כמה שיותר מהר ל"שורה התחתונה". כך תאבדו נקודות זכות חשובות אצל הסינים. בנושא המחיר לסינים יש נטייה להוריד את המחיר, אך לא בכל מחיר. ברגע שתחצו רף מסויים יעלה לכם הדבר ביוקר שכן הסיני ימצא את הדרך להרוויח את מה שהוזיל במשא ומתן באמצעות חסכון בעלויות יצור, דבר העלול להזיק לכם מאד .

יבוא מוצרים מסין – אין מובן מאליו

חשוב לדעת, לפני שמתחילים בכלל יבוא של מוצאים מסין, כי אצל הסינים אין דבר כזה – " מובן מאליו ". אם אתם רוצים משהו תגידו, תבקשו או תדרשו, אחרת לא תקבלו זאת .

להורדת אפליקציית Different לליווי תהליך יבוא אישי מסין:

אפליקציה לאנדרואיד
אפליקציה לאנדרואיד
אפליקציה לאייפון
אפליקציה לאייפון