ריהוט של משרד הוא דבר שעשוי לקבוע לא מעט דברים כדוגמת הפרודוקטיביות של העובדים, נראות המשרד והיוקרה שהוא משדר והבריאות של העובדים. כך, שהשקעה נכונה בריהוט של המשרד הינה אינטרס עליון של מנהלי המשרד וכן גם של עובדיו.

עכשיו בוודאי תעלה השאלה, למה להשקיע כל כך הרבה כסף, הרי ריהוט זה לא דבר זול. נחלק את התשובה לשני חלקים: ציינו כבר מדוע כדאי מאוד להשקיע בריהוט של המשרד, אך אין סיבה שרכישת הריהוט תהיה יקרה, שכן כיום כבר ניתן לייבא רהיטים, ואין כבר צורך לייבא אותם ממדינות יקרות אלא לייבא אותם ישירות מהמפעל/מסוכן שעובד עם המפעל במדינה יצרנית כדוגמת סין.

לא מדובר רהיטים פשוטים באיכות נמוכה, ההפך, היום בעקבות הגלובליזציה והתרחבות האינטרנט ניתן גם לייבא מסין ריהוט משרדי באיכות גבוהה מאוד.        

אז איך מייבאים מסין ריהוט משרדי באיכות גבוהה?

ראשית, בטרום עידן הקורונה היו נערכים בסין מידי שנה לא מעט תערוכות של מגוון מפעלים מכל רחבי סין שבו היו מציגים קטלוגים של ריהוט חדש אותו המפעל שלהם מייצר. כבר בתערוכה היה ניתן לסגור עם נציג המפעל את הריהוט בו מעוניינים, את הכמות, את זמני הייצור ואת תנאי התשלום.

אולם כיום, שהעולם נמצא במגיפה, התערוכות ממשיכות להתקיים ברשת האינטרנט חשוב מאוד להיות מעודכנים לגביהן ולחפש מפעלים המייצרים ריהוט משרדי.

אם מצליחים למצוא תערוכות, אתר הקניות הגדול "אליבאבא" יאפשר לכם למצוא ריהוט שכזה. חשוב מאוד שבמקרה שכזה, לא תמיד עובדים ישירות מול המפעל אלא מול סוכנים שעובדים עם המפעל, הם יגבו את העמלה שלהם, אך המחירים עדיין יכולים להישאר נמוכים.

בכל מקרה בו מעוניינים לייבא ריהוט משרדי באיכות גבוהה מסין, חשוב מאוד לבדוק האם יש כמות מינימאלית לייצור, שכן ככל שההזמנה תהיה גדולה יותר כך גם המחיר יהיה בהתאם.

לשים לב לפרטים הקטנים

כאשר עובדים עם סינים, חשוב מאוד לשים לב לפרטים הקטנים. הזמנתם שולחן עבודה? לבדוק היטב ממה החומרים שממנו הוא מיוצר, מהי רמת הגימור, האם זהו הצבע שבחרתם. כמובן שאתם לא צריכים להיות נוכחים פיזית בסין על מנת לבצע זאת, יש חברות "ביקורת איכות" שתוכלו להיעזר בהן לצורך זה. תקבלו דו"ח מפורט שאכן הריהוט המשרדי שהזמנתם עומד בדרישות שלכם.

כאשר מגיעים לשלב ההובלה, מומלץ להעביר את הטיפול לסוכן שילוח, שידאג שהריהוט יגיע לנמל הרלוונטי וייכנס למכולה ויעלה לאונייה ולאחר מכן ישוחרר מהמכס בישראל. ההמלצה היא לעבוד עם סוכנים שאתם מכירים או סומכים עליהם, גם אם הם ישראלים. הם יכולים לפתור לכם הרבה כאב ראש ולחסוך לכם הרבה כסף.