כיום יותר ויותר אנשים פונים לקניה מקוונת ומבינים את היתרונות שלה. אולם בניגוד לקניה בחנות הפיזית, בה הלקוחות יוצאים עם המוצרים הביתה, בעת קניה מקוונת המוצרים נשלחים אל הלקוח הביתה, והמשלוח הוא חלק בלתי נפרד מחוויית הקנייה, ואף יותר מכך. המשלוח הוא נקודת המפגש עם לקוח הקצה, ועל כן חברת המשלוחים צריכה להקים מערך משלוחים שישמור על חוויית השירות ואפילו יעצים אותה. כדי שתוכלו להקים מערך משלוחים מעולה, ריכזנו עבורכם כמה טיפים ונקודות שייעלו את מערך המשלוחים שלכם.

אפשרויות שילוח מגוונות

לא כל הלקוחות מעדיפים משלוחים עד הבית. יש לקוחות שנמצאים רוב היום בעבודה וחוששים שיפספסו את השליח, ועמו את החבילה. לכן כאשר מקימים מערך משלוחים חשוב להציג ללקוחות אפשרויות בחירה מגוונות כדי שיוכלו לבחור את אפשרות השילוח המועדפת עליהם. יש המון אפשרויות שילוח אפשריות החל במשלוחים מהיום למחר עם שליח עד הבית ועד משלוחים לנקודות חלוקה בפריסה ארצית רחבה. לכל אפשרות יש את היתרונות והחסרונות שלה, והלקוחות הם אלו שמחליטים מה האפשרות הטובה עבורם, הן מבחינת נגישות והן מבחינת עלויות. 

שילוב טכנולוגיה מתקדמת במערך המשלוחים

דבר נוסף שיכול לייעל לחלוטין את מערך המשלוחים שלכם הוא שילוב של טכנולוגיה מתקדמת במערך ההפצה. יש המון פתרונות טכנולוגיים שאפשר לשלב, שעוזרים לשפר את השירות ולייעל אותו, ועל הדרך עוזרים לשמור על קשר רציף עם הלקוח ולעדכן אותו במצב המשלוח. 

פתרונות טכנולוגיים מסוגים שונים מאפשרים לכם לעדכן את הלקוח לגבי מועד האספקה המשוער, מיקומו של השליח ומסירת החבילה בפועל. המערכת מאפשרת ללקוחות לבחור את נקודת החלוקה הקרובה ביותר למקום מגוריהם, ולקבל את כל המידע על המשלוח בצורה נגישה. גם העסק שמשתמש במערך המשלוחים יכול לקבל מידע בשקיפות ולנהל את מערך המשלוחים בצורה נוחה ויעילה, במיוחד כאשר מערך המשלוחים שלהם מנוהל על ידי פלטפורמה שמסוגלת להתממשק עם כל אתר ואתר בקלות.

לסיכום, טכנולוגיה מתקדמת היא חלק בלתי נפרד מהמציאות שלנו ומכל מערך משלוחים מוצלח ויכולה להפוך את השירותים שלכם ללא פחות ממעולים. 

שירות לקוחות מהשורה הראשונה

כדי שמערך המשלוחים שלכם יתפקד על הצד הטוב ביותר, עליכם לספק שירות מהשורה הראשונה ללקוחות הקצה, אך גם לא לשכוח את הלקוחות שלכם, ואלו הן חנויות האונליין. עליכם לוודא ששירות הלקוחות שאתם מספקים יהיה איכותי ומקצועי, שיהיו לכם מספיק עובדים כדי שתוכלו לספק את מיטב השירותים בתחום ולעמוד בהתחייבויות שלכם כלפי הלקוחות. שתהיו זמינים ותוכלו לבצע סוגים שונים של משלוחים, ושהשירות יתנהל כמה שיותר בשקיפות. בנוסף, על השירותים שלכם להיות מגוונים מספיק, כדי שלקוחות יוכלו להיעזר בכם בלבד ולא בכמה חברות מקבילות. 

ובשורה התחתונה – מערך משלוחים מקצועי ויעיל מכיר את האתגרים של לקוחותיו ופועל כדי לספק להם את המענה הטוב ביותר.