חסכון משמעותי בביצוע יבוא תכולת בית מסין

מהם היתרונות של יבוא מסין על פני מדינות אחרות ?

אין ספק שכיום יבוא מוצרים מסין הפך לעסק משתלם. הסיבות הן ברורות ואין צורך ללמוד כלכלה באוניברסיטה כדי להבין אותן. סין היא היצרנית הגדולה והזולה ביותר בעולם. את מרבית המוצרים מייצרים כיום בסין ובשני העשורים האחרונים הפכו המוצרים הסינים לאיכותיים ובסטנדרט גבוה. רוב החברות בעולם מייצרות את מוצריהן בסין בגלל העלויות הנמוכות והעובדים המיומנים והזולים הזמינים בסין. פועל ייצור סיני מיומן מרוויח פחות משני דולר לשעה בעוד שמקבילו ביפן מרוויח כ 20 דולר ובארה"ב מרוויח פועלן ייצור מיומן כ 25 דולר לשעה ויותר. פער זה יוצר את המחירים הזולים של מוצרים מסין והופך יבוא מוצרים מסין לכדאי וריווחי .

יבוא מסין – הכל במקום אחד

מכיוון שסין איננה מדינה בעלת מנטליות מערבית ויש להכיר את כללי ההתנהגות העסקית הסינית ובהרבה מקרים יש לדעת את השפה, ישנן חברות ישראליות רבות המעניקות סיוע ליבואנים להתנהל במדינה זו והדרך לעשות עסקים או יבוא מסין נעשית הרבה יותר קלה.
חברות רבות מציעות את שירותיהן בכל הנוגע לנוהלי היבוא מסין, לניהול משא ומתן, תרגום מסינית לעברית או אנגלית, התחברות עם ספקים מקומיים, חתימה על חוזים וכיוצא באלה.

במידה ואנכם יודעים כיצד לבחור את החברה הנכונה עבור שירותים אלו, כדאי שתקראו את המאמר שכתבנו בנושא – דגשים לבחירת חברת יבוא אישי מסין.

יבוא מסין – עזרה בתהליך

המוצרים הנוצרים בסין יותר זולים מהמוצרים של מדינות אחרות בגלל עלות העבודה הנמוכה בארץ זו, בגלל זמינות חומרי הגלם ומחירם הנמוך ובגלל התחרות הפנימית בין היצרנים השונים בסין. כל אלה הפכו את סין למעצמת הייצור הגדולה בעולם. כאשר אתם מעוניינים לרהט את ביתכם מחדש אל תתפתו להיכנס לחנויות היוקרה בהרצליה וברמת השרון. בררו אודות יבוא תכולת בית מסין ותגלו כי תוכלו לעשות זאת בעצמכם ובמחירים שיפתיעו גם אתכם.

תמונה של ריהוט לבית המיובא מסין בעזרת חברת דיפרנט

יבוא מוצרים מסין – סבלנות ואורך רוח

למרות כי יבוא מוצרים מסין יכול להיות רווחי הרי שיש ללמוד את השוק הסיני ואת דרכי התנהלותו לפני שאתם מתחילים בתהליך זה. יבוא מסין יכול להיות מאד כדאי, אבל יש ללמוד את השוק ואת המנטאליות הסינית תחילה, ורק אז לצאת לדרך ולייבא את המוצרים

להורדת אפליקציית Different לליווי תהליך יבוא אישי מסין:

אפליקציה לאנדרואיד
אפליקציה לאנדרואיד
אפליקציה לאייפון
אפליקציה לאייפון