יבוא קרמיקה מסין

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? למה שתרכשו קרמיקה בארץ, אם תוכלו לרכוש אותה בסין במחיר זול יותר? יש כל כך הרבה סיבות שכדאי לייבא קרמיקה מסין. המחיר הוא רק אחד מהם. למעשה, בסין יש רובעים ענקיים שמתמחים במכירה של מוצר אחד. לדוגמה, אם מדובר על קרמיקה, אז במסגרת הנסיעה שלכם לסין עם חברת יבוא מסין, אתם תחשפו  לרובע או רובעים ענקיים של יצרנים וסוחרים בקרמיקה. נסו לדמיין חנויות גדולות, בהן מוצגים אריחי קרמיקה בכל מיני דגמים, סוגים, צבעים וטקסטורות.

איך מתחיל תהליך יבוא קרמיקה מסין?

ראשית, אתם צריכים קודם להתקשר עם חברת יבוא מוצרים מסין. בארץ, פועלות מספר חברות כאלה. בדקו שיש המלצות וכמו כן שיש לחברה דירוג גבוה. אם התרשמתם מחברה מסוימת, המשיכו את התהליך מולה. בדקו מהי העמלה המבוקשת וכיצד מבוצע התהליך. בגדול, נוכל רק להגיד לכם שצוות החברה ילווה אתכם מתחילת תהליך היבוא ועד לסופו. כל שאתם תצטרכו לעשות הוא להצטייד עם רשימה שכוללת את סוג הקרמיקה שתרצו (גרניט פורצלן, שיש וכו'), הכמות שתצטרכו, גודל האריחים וכמו כן נתונים נוספים שכדאי להתייעץ לגביהם עם מעצב הפנים או האדריכל שלכם. מבחינת בתי המלון, הטיסות, הוויזה, האיסוף משדה התעופה ועוד, לכל אלה ידאג צוות העובדים של חברת היבוא מסין. בהמשך, שהתהליך יתקדם, הצוות ידאג גם ללוות אתכם בכל מה שקשור לביצוע הרכישה כאשר תגיעו לסין, לאיסוף ובקרת איכות למוצרים שתזמינו, לשילוח לישראל וכמו כן לשחרור מהמכס הישראלי.

יתרונות ביבוא קרמיקה מסין

-המבחר הוא עצום ומגוון. ניתן להתייעץ עם מעצב הפנים או האדריכל שלכם ולבצע התאמה מדויקת של אריחי הקרמיקה לחללים השונים בבית. לדוגמה, חדר האמבטיה, מטבח, סלון, חדרי שינה וכו'.

-ניתן להזמין את אריחי הקרמיקה בגדלים שונים על פי הדרישות שלכם.

-אם קונים בכמויות, החיסכון הוא משמעותי ביותר. אגב, כאשר מדובר על אריחי קרמיקה, מומלץ תמיד לרכוש קצת יותר מהכמות הנדרשת.

-איכות אריחי הקרמיקה היא איכות גבוהה בהשוואה לאיכות המוצעת בארץ.

חסרונות ביבוא קרמיקה מסין

-במסגרת תהליך יבוא קרמיקה מסין, יכול להיות שחלק מאריחי הקרמיקה ישברו או יגיעו פגומים.

-אין חשיפה לאריחי הקרמיקה המוזמנים לפני ההזמנה. כלומר, אי אפשר באמת לחוש את אריחי הקרמיקה ולדעת האם הם באמת מתאימים לעיצוב הבית או לא.

-יש להחליט כמה שיותר מהר, שכן השהות בסין היא לרוב מקסימום 10 ימים.

-יכול להיווצר מחסור באריחי הקרמיקה וזאת במהלך העבודות של השיפוצים. אם הרכישה בוצעה בסין, הבעיה הופכת לעוד יותר גדולה ומשמעותית.

-רכישה מסין משמעותה אובדן הכנסות לכלכלה בישראל.

ייבוא קרמיקה מסין לישראל

שורה תחתונה

נבהיר שיבוא מסין לא מסתכם רק ביבוא של קרמיקה. אפשר לבצע יבוא מטבחים מסין, יבוא תכולת דירה מסין ועוד. היבוא כולל חומרי גמר כמו, ריצוף, ריהוט גינה, תאורה ועוד.

האפשרות של יבוא מסין לא מתאימה לכל אחד. מה שכן, אם אתם מהירי החלטה ולא חוששים לקחת סיכונים, יבוא מסין יכול להיות בהחלט אידיאלי עבורכם. מה שכן, קחו את כל מקדמי הבטיחות שאתם יכולים וכל זאת, על מנת להבטיח שהתהליך יסתיים עם מינימום תקלות. שיהיה בהצלחה!

 

שתפו ברשתות
יצירת קשר
מאמרים אחרונים
הונאות בתחום יבוא מסין

למה כדאי להזמין תכולת בית מסין?

כאשר משפצים בית קיים או בונים בית חדש, עלות מוצרי הגמר הנדרשים לצורך השלמת השיפוץ היא חלק נכבד ומשמעותי מעלות השיפוץ הכוללת. על כן, יש

הונאות בתחום יבוא מסין

איך להימנע מהונאות בתחום יבוא מסין?

כאשר מדברים על יבוא מסין, האסוציאציה הראשונה היא שפע מוצרים, רהיטים ופריטים במחירים זולים להפליא, שרק ממתינים לישראלי הממולח שיראה את הפוטנציאל העסקי הטמון בהם