הונאות בתחום יבוא מסין

כאשר משפצים בית קיים או בונים בית חדש, עלות מוצרי הגמר הנדרשים לצורך השלמת השיפוץ היא חלק נכבד ומשמעותי מעלות השיפוץ הכוללת. על כן, יש המון לקוחות פרטיים שמעוניינים להוזיל את העלויות ולכן מעדיפים לנסוע לסין בליווי אנשי מקצוע שעובדים בחברה שמתמחה ביבוא מסין לרכוש את כל מוצרי הגמר הנדרשים לבית.

בארץ, יש מספר חברות שמספקות שירותי יבוא תכולת בית מסין. אגב, אותן חברות מבטיחות גם אחריות במקרה ויתעוררו כל מיני בעיות או תקלות לא צפויות. ככה שהלקוחות לא לבד בעניין ויש תמיד מי שידאג להם.

איך מבוצע תהליך יבוא תכולת בית מסין?

אם תבחרו לפנות לחברה שמציעה שירותי יבוא תכולת דירה מסין או תכולת בית מסין, אתם תקבלו שירות מתחילת התהליך ועד לסופו. כלומר, החברה תטפל בכרטיסי הטיסה, הוצאות הויזה, האיסוף משדה התעופה, הזמנת המלון וכמו כן נציגי החברה יסייעו לכם בביצוע הרכישות, איסוף ובקרת איכות, שילוח לישראל, טיפול בשחרור במכס הישראלי וכו'. כל השירות כרוך בתשלום עמלה.

מה חשוב שתיקחו בחשבון אם בחרתם לייבא מסין?

משך השהות שלכם בסין תהיה מינימום 8 ימים. כך תוכלו לבצע קניית רהיטים בסין וכמו כן רכישה של מוצרי גמר שונים בהם: מרצפות, כלים סניטריים, תאורה, דלתות ועוד. הרכישות בדרך כלל מתבצעות בעיר בסין הנקראת גאונגזו. מדובר על עיר נמל, שהכלכלה שלה מבוססת על ייצור המוני של סחורות.

מהי האיכות של המוצרים?

בגלל שהלקוחות בארץ נחשפים לפערים גדולים במחירים של מוצרי תכולת בית בארץ לעומת בסין, הם נוטים לחשוב שהמוצרים שהם ירכשו בסין יהיו מוצרים באיכות ירודה. זאת טעות. מסתבר שבישראל, הלקוחות נחשפים רק לרמה הנמוכה של הייצור הסיני, אך חשוב לזכור ולקחת בחשבון שיש רמות נוספות של איכות.

מה כדאי שתכינו מראש?

ההמלצה הכי טובה היא להגיע כמה שיותר מוכנים. החלטתם שאתם הולכים על יבוא מוצרים מסין לישראל, אז הכינו רשימה של כל המוצרים הנדרשים לכם. הרשימה תכלול כמובן את המידות הנדרשות ואת טווח המחירים שאתם רוצים לשלם על כל מוצר. מעבר לכך, היא גם תכלול את הכמויות הנדרשות. אפשר גם לצרף לטיסה אדריכל או מעצב פנים. אלו יכולים לתת ייעוץ לגבי איכות המוצר וכמו כן יכולים להבין את הפרטים הטכניים שיכול להיות שאתם תתקשו להבין. נכון, הדבר כרוך בעלות נוספת, אבל מנגד, לא יהיה מקום לטעויות ואתם רק תרוויחו מהייעוץ.

יבוא תכולת בית מסין

האם יש חסרונות ליבוא מסין?

כמו בכל דבר, גם כאן יש חסרונות והם:

-לא ניתן לתזמן את הגעת המוצרים במהלך השיפוצים. הם עשויים להגיע מוקדם או מאוחר מדי.

-אובדן הכנסות ליצרנים ישראליים המייצרים מוצרים כחול לבן.

-החלטה מהירה לגבי המוצרים הנדרשים, תוך מספר ימים.

-תו תקן שהוא לא ישראלי. יש לבדוק האם יש תו תקן אירופאי או אמריקאי.

-חוסרים במוצרים.

שתפו ברשתות
יצירת קשר
מאמרים אחרונים
הונאות בתחום יבוא מסין

יבוא קרמיקה מסין

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? למה שתרכשו קרמיקה בארץ, אם תוכלו לרכוש אותה בסין במחיר זול יותר? יש כל כך הרבה סיבות שכדאי

הונאות בתחום יבוא מסין

איך להימנע מהונאות בתחום יבוא מסין?

כאשר מדברים על יבוא מסין, האסוציאציה הראשונה היא שפע מוצרים, רהיטים ופריטים במחירים זולים להפליא, שרק ממתינים לישראלי הממולח שיראה את הפוטנציאל העסקי הטמון בהם