הונאות בתחום יבוא מסין

כאשר מדברים על יבוא מסין, האסוציאציה הראשונה היא שפע מוצרים, רהיטים ופריטים במחירים זולים להפליא, שרק ממתינים לישראלי הממולח שיראה את הפוטנציאל העסקי הטמון בהם – ייבא אותם, מכולה אחר מכולה לישראל, ויגרוף לכיסיו כסף רב. נכון?

אם גם אתם גולשים, מידי פעם בעלי אקספרס ובטוחים שככה, בדיוק כך ולא אחרת, מתנהל המסחר כולו בסין, בואו ונכיר לכם את המציאות.

למעשה, המציאות הרבה פחות ורודה, שכן, הונאות בתחום של יבוא מסין הרבה יותר נפוצות ממה שאתם קוראים עליהן, וכל עניין יבוא מסין, בעיקר – יבוא רהיטים מסין, עלול להסתיים עבורכם במפח נפש לא קטן ובחור לא פחות קטן ממנו בחשבון הבנק שלכם.

הונאות בתחום יבוא מסין

גם אם אין המדובר על הונאות בתחום של יבוא מסין במפורש, לעיתים קרובות, פערי התרבויות שבין הישראלים לסינים עלולים לגרום ללא מעט אי הבנות.

מצבים טבעיים לחלוטין, למשל, סיטואציה בה היצרן ינסה לגלגל עליכם את עלויות השילוח הפנימיות, כלומר עלויות ההעברה מהמפעל שלו אל מחסניה הלוגיסטיים של חברת שילוח, בעוד, שאתם, מן הסתם, תהיו מעוניינים כי היצרן הסיני ייטול על עצמו את כל עלויות השילוח עד לישראל, עלולים להחריף ולהסלים, בשל פערי התרבויות הקיימים.

רוצים דוגמה נוספת? מוצרי חשמל או רהיטים מסין, למשל, עשויים שלא לעמוד בכל תקני האיכות הרלוונטיים להם בישראל, למרות שאם תשאלו על כך את היצרן הסיני, עוד כשאתם בישראל, הוא יבטיח לכם שכן.

הונאה מכוונת? אולי…

מה שבטוח, זה שפחות נעים להגיע לסין לצורך רכישה על בסיס נתוני סף מסוימים, ולגלות שלא דובים ולא רהיטים, ונסעתם לכאן לחינם…

ישנן עוד לא מעט נקודות שהן אינן, במפורש, הונאות בתחום יבוא מסין, אולם אתם עלולים ליפול בהן מבלי דעת, מכיוון, שמה לעשות? אם היה כל כך קל לייבא מסין, כולם היו עוסקים, אך ורק, בזה למחייתם.

כיצד, בכל זאת, ניתן לייבא מסין ולהישאר בחיים?

חברה מומלצת ליבוא מסין יכולה להציע לכם את הפתרון היעיל, הקל, הבטוח והמשתלם ביותר הקיים כיום בתחום. זאת, מאחר, וחברה כזו עוסקת, למחייתה, בתחום יבוא מסין, היא מכירה את כל ההונאות ואת כל הפחים האפשריים, והיא אף מכירה את הדרכים הטובות ביותר להימנע ולעקוף אותם.

נכון, זה עשוי לעלות לכם כסף נוסף על העלויות-נטו שהתכוננתם אליהם, אבל, תחשבו על זה ככה:

הייתם נכנסים לבית משפט כשאתם אינכם מלווים באיש מקצוע ש"דובר" את השפה?

הייתם עולים למטוס עם מישהו שהוא אינו טייס מנוסה?

הייתם קופצים ממטוס כשאת המצנח שלכם קיפל טירון?

נכון שעניתם בשלילה לכל אחת מהשאלות הללו?

אז למה שתכנסו לתחום הייבוא מסין לבדכם, כשאינכם מכירים אותו, אינכם מבינים את השפה וגם אינכם מכירים את התרבות המקומית?

 

שתפו ברשתות
יצירת קשר
מאמרים אחרונים
הונאות בתחום יבוא מסין

יבוא קרמיקה מסין

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? למה שתרכשו קרמיקה בארץ, אם תוכלו לרכוש אותה בסין במחיר זול יותר? יש כל כך הרבה סיבות שכדאי

הונאות בתחום יבוא מסין

למה כדאי להזמין תכולת בית מסין?

כאשר משפצים בית קיים או בונים בית חדש, עלות מוצרי הגמר הנדרשים לצורך השלמת השיפוץ היא חלק נכבד ומשמעותי מעלות השיפוץ הכוללת. על כן, יש