לייבא סחורה מסין מבלי לעשות טעויות

כלקוחות הצורכים שירותים ומוצרים, אנחנו מעוניינים להשיג את המחירים הטובים והמשתלמים ביותר על סחורות, פריטים ומוצרים המיועדים עבור בית חדש הנמצא בתהליך בנייה או שדרוג של בית קיים. אכן תודות לקשר המצוין שיש למדינת ישראל עם סין, אפשר לזכות בחוויית קנייה שתשיג לנו מחירים אטרקטיביים (בהשוואה למחירים המבוקשים בארץ).

על מנת שלא לעשות טעויות בדרך ועל מנת להקל את ההתקשרות עם הספקים והמפעלים בסין, יש חברות ישראליות שמספקות שירות יבוא מסין והן יודעות כיצד לבצע את התיווך הנכון והמוצלח, כך שהלקוחות יהיו מרוצים והתהליך יעבור בצורה המהירה והחלקה ביותר.

יחד עם זאת, עדיין יש לקוחות שמנסים "לחסוך" ולא לקחת את שירותיהן של החברות האלה ומה שיכול לקרות הוא שהם יעשו טעויות גדולות, שיעלו להם בסופו של דבר ביוקר.

איזה טעויות נפוצות יכולות להיות ביבוא מסין?

אם החלטתם כלקוחות פרטיים לבצע תהליך יבוא בעצמכם, דעו שאתם חשופים לביצוע הטעויות האלו:

  • הספק או המפעל שביצעתם מולו את ההתקשרות, לא הבין אתכם כמו שצריך ועשוי לספק לכם מוצרים שאינם תואמים לדרישות שלכם. לדוגמה, נניח שרציתם לבצע הזמנה של ריהוט מסין, יכול להיות שיהיו בעיות עם איכות הרהיטים שתקבלו, הצבע, המידות, הגדלים וכו'.

  • הזמנתם מוצרים במשלוח לארץ והם לא הגיעו. מדובר על טעות שבהחלט יכולה לקרות. יש המון משלוחים מסין ויכול להיות מאוד שהמשלוח שלכם לא יגיע מכל מיני סיבות או יכול להיות שיתקע בכל מיני נקודות שילוח מסין עד לישראל. מה תעשו במצב כזה? אתם תצטרכו להתנהל לבד מול הספק או המפעל ולהסביר את כל השתלשלות העניינים.

  • קושי בהבנה. בסין, יש קושי מסוים עם השפה האנגלית ועל כן עשויים שלא להבין אתכם כמו שצריך. הדבר גם הוא עשוי לגרום לבעיות בכל הקשור לתהליך היבוא ובכלל עשוי לגרום להתנהלות להיות לא תקינה ומעיקה.

  • חוסר היכרות עם החוקים, צורת המסחר בסין והתרבות. הדבר הזה גם כן עשוי לגרום לתקלות משמעותיות בתהליך היבוא. התהליך יהפוך מורכב, מסובך ולא יבוצע בצורה חלקה.

למה כדאי להשתמש בשירותיה של חברת יבוא מסין ולא לחסוך על השירות?

  • נציגי החברה יודעים בדיוק איזה מפעלים מייצרים את מה שאתם בדיוק צריכים ועל פי הדרישות שלכם.
  • נציגי החברה ישיגו מוצרים איכותיים במחירים זולים. הם כבר יבצעו תהליך של משא ומתן ומיקוח מול הספקים והמפעלים.
  • נציגי החברה נמצאים בקשר עם המון יצרנים רלוונטיים. לדוגמה, אם מדובר על מוצרי גמר לבניית בית, יבוא חלונות אלומיניום מסין, דלתות וכמובן פריטי ריהוט וכו'.
  • נציגי החברה ירחיקו אתכם מביצוע עסקאות עם מפעלים, יצרנים וחברות מפוקפקות.
  • נציגי החברה ינהלו את כל תהליך היבוא, החל מתחילתו ועד סופו (אריזה, משלוח, שחרור מהמכס).

יבוא סחורה מסין לשדרוג הבית

שורה תחתונה

יש שירותים שבהם אין טעם לחסוך כסף. גם אם יש צורך בתשלום של עמלת תיווך, עדיף לשלם אותה משאר לעשות טעויות. פנו לחברה שיש לה ניסיון בתחום היבוא מסין (ובפרט שהיא עוסקת ביבוא רהיטים מסין, חלונות אלומיניום, יבוא תכולת דירה מסין וכו'), בדקו האם יש עליה המלצות ומה המחיר שהיא גובה על השירות. לאחר מכן, קבעו פגישת היכרות ואם יש אינטראקציה טובה ואמון הדדי, הרי שאתם יכולים להיות רגועים ולהתחיל את תהליך היבוא מסין.

שתפו ברשתות
יצירת קשר
מאמרים אחרונים
הונאות בתחום יבוא מסין

יבוא קרמיקה מסין

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? למה שתרכשו קרמיקה בארץ, אם תוכלו לרכוש אותה בסין במחיר זול יותר? יש כל כך הרבה סיבות שכדאי

הונאות בתחום יבוא מסין

למה כדאי להזמין תכולת בית מסין?

כאשר משפצים בית קיים או בונים בית חדש, עלות מוצרי הגמר הנדרשים לצורך השלמת השיפוץ היא חלק נכבד ומשמעותי מעלות השיפוץ הכוללת. על כן, יש

הונאות בתחום יבוא מסין

איך להימנע מהונאות בתחום יבוא מסין?

כאשר מדברים על יבוא מסין, האסוציאציה הראשונה היא שפע מוצרים, רהיטים ופריטים במחירים זולים להפליא, שרק ממתינים לישראלי הממולח שיראה את הפוטנציאל העסקי הטמון בהם