דלת בבית פרטי ביבוא מסין

כשאנחנו בונים בית חדש, חשוב לנו שהכל יהיה איכותי וחדש ושהבית החדש יהיה כמו בית החלומות שתמיד רצינו. הדבר כמובן מצריך מאיתנו השקעה כספית גדולה. מה הייתם אומרים אם היינו אומרים לכם שתוכלו לחסוך אלפי ועשרות שקלים בכל הקשור לדברים הקשורים לעיצוב הבית שלכם?

סביר להניח שהייתם רוצים לגלות איך אפשר גם לרהט את הבית עם הפריטים הטובים ביותר וגם לעשות זאת עם חיסכון כספי אדיר. אז תנו לנו לגלות לכם שהדבר אפשרי וזאת תודות לחברות המציעות שירותי יבוא מסין ללקוחות פרטיים.

היצע גדול

בסין יש קניוני ענק שכוללים מגוון גדול של פריטי ריהוט. כל מי שמגיע לקניונים האלה יכול לקנות ריהוט, קרמיקה, תאורה, שיש, דלתות, מטבחים, ריהוט גן ועוד.

מלבד החיסכון המשמעותי שיש ברכישה מאותם קניונים, יש גם היצע גדול. הרבה יותר מזה שמציעים הספקים בישראל. מה שקורה בפועל הוא שלא ניתן לייבא לארץ את כל הדגמים של הפריטים והמוצרים השונים ואז הספקים נאלצים לבחור בדגמים שסביר להניח שיימכרו טוב יותר.

אתם כצרכנים לא זוכים לראות את כל הדגמים והרבה מאוד מוצרים איכותיים נשארים בשוק הסיני. רק מי שבוחר לבצע יבוא מסין עם חברה מקצועית המספקת את השירות, יכול להכיר את כל הדגמים שיש בסין וכך יש לו בחירה ממגוון עצום של מוצרים.

האם משתלם לבצע יבוא דלתות מסין?

למעשה, לאחר שהבית מוכן, מגיע שלב העיצוב. דלתות כניסה ופנים הן חלק משמעותי בתהליך העיצוב ויש לרכוש את הדלתות בזמן. על מנת לחסוך משמעותית בעלויות וכמו כן על מנת לבחור עיצוב ייחודי, ניתן לבצע תהליך של יבוא דלתות מסין.

באמצעות הצוות של חברת היבוא שתבחרו לבצע עימה את היבוא, תוכלו לקבל מידע אודות מפעלי ייצור בסין, לצפות בקטלוג יבוא דלתות מסין ולתכנן ביקור במפעל ולראות בפועל את הדלתות שאתם תבחרו להזמין. יש המון דגמים של דלתות איכותיות בכל מיני עיצובים ורמות גימור שונות.

איכות גבוהה ותמורה מלאה לכסף שלכם

בשנים האחרונות, יותר ישראלים הבינו שכדאי לבצע תהליך של יבוא תכולת דירה מסין. החיסכון יכול לבוא לידי ביטוי בעשרות ואפילו מאות אלפי שקלים. כמו כן, יש להוסיף עלויות כמו טיסה ושהייה בסין ומעבר לעלות של המוצרים עצמם, יש גם להוסיף את עלות השילוח הימי, המיסים בישראל, שרותי עמילות מכס, הובלה לאתר וכמו כן את העמלה של חברת היבוא.

יחד עם כל העלויות הנלוות, עדיין תהליך היבוא יוצא משתלם ביותר לעומת קניית המוצרים בארץ. ככה שאין בכלל מה לחשוב פעמיים ואם סיימתם לבנות בית חדש או שאתם רוצים לשדרג את הבית הקיים שלכם עם עיצוב ומוצרים חדשים, אז בהחלט ההמלצה היא לבצע הזמנת סחורה מסין לבית.

כל שתצטרכו לעשות הוא לפנות לחברה המתעסקת ביבוא וכזאת שיש לה ניסיון וכמו לקוחות מרוצים. שיהיה בהצלחה!

 

שתפו ברשתות
יצירת קשר
מאמרים אחרונים
הונאות בתחום יבוא מסין

יבוא קרמיקה מסין

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? למה שתרכשו קרמיקה בארץ, אם תוכלו לרכוש אותה בסין במחיר זול יותר? יש כל כך הרבה סיבות שכדאי

הונאות בתחום יבוא מסין

למה כדאי להזמין תכולת בית מסין?

כאשר משפצים בית קיים או בונים בית חדש, עלות מוצרי הגמר הנדרשים לצורך השלמת השיפוץ היא חלק נכבד ומשמעותי מעלות השיפוץ הכוללת. על כן, יש

הונאות בתחום יבוא מסין

איך להימנע מהונאות בתחום יבוא מסין?

כאשר מדברים על יבוא מסין, האסוציאציה הראשונה היא שפע מוצרים, רהיטים ופריטים במחירים זולים להפליא, שרק ממתינים לישראלי הממולח שיראה את הפוטנציאל העסקי הטמון בהם