יבוא מוצרים מסין לבית

יבוא מסין הוא תהליך שעשוי להיות מורכב. על מנת לא להסתבך עם התהליך, יש לפנות לחברה מומלצת ליבוא מסין ללקוחות פרטיים. מעבר לכך, כאשר בוחרים לייבא מוצרים לבית מסין כמו תכולת בית, חומרי גמר ובנייה וכו', יש לקחת בחשבון שהדבר מצריך ידע מקצועי כמו הכרת הספקים המתאימים והמומלצים, הבנה במחירי השוק, בדיקת האיכות ועוד.
אז איך מייבאים מוצרים מסין? כל הפרטים בהמשך.

לייבא מסין

בשנים האחרונות, יבוא מסין נהפך פופולארי ביותר בקרב לקוחות פרטיים ובצדק. יבוא מסין יכול לחסוך המון כסף. יתרה מזאת, אם פעם תהליך היבוא היה מסורבל ולא פשוט, היום אפשר לקחת את שירותיהן של חברות המתמחות במתן שירות זה.

הצוות המקצועי של החברות יספק לכם מעטפת מושלמת הכוללת ייעוץ התחלתי, ליווי, הדרכה לאורך כל התהליך ובנוסף יסביר לכם כיצד ואיך עובד השוק המקומי בסין.

ייבוא מסין – עד כמה התהליך באמת מורכב?

אם בעבר היינו שומעים את צירוף המילים יבוא מסין והיינו קצת נבהלים, כיום אפשר להרגיש הקלה משמעותית וזאת תודות לחברות המספקות את השירות. כל מה שצריך לעשות הוא למצוא חברה ליבוא מסין שהינה מומלצת ויש לה ניסיון והתמחות בתחום היבוא מסין.

רצוי לערוך השוואה בין החברות השונות המציעות את השירות. יכול להיות שתגלו שהמחיר בגין שירות יבוא מסין משתנה מחברה אחת לאחרת. עשו את השיקולים שלכם ובחרו בחברה שהכי מתאימה לכם.

יבוא של רהיטים מסין

מה כדאי לדעת על יבוא מסין?

אם תבחרו להתקשר עם חברת יבוא מסין, היא תאתר עבורכם את הספקים המתאימים וכמו כן תציע דרכי שילוח שיהיו משתלמות וכדאיות. צוות החברה צריך להכיר בצורה הטובה ביותר את השוק הסיני.

בסופו של דבר, אתם רוצים לרכוש מוצרים מהספקים הזולים ביותר אבל גם מאלה שמוכרים את המוצרים האיכותיים ביותר. אגב, חשוב לציין שמבחינת האיכות, צוות החברה אמור לדאוג לנושא בקרת האיכות ולבדוק את טיב הסחורות שאתם רוכשים כך שזה יתאים להזמנה שלכם.

סיורים בבתי חרושת ואצל ספקים בסין

לצורך רכישת הסחורות הכוללות מוצרי תכולת בית (כמו רהיטים מסין, תאורה, דלתות, ריצוף וכו') או חומרי גמר ובנייה, יש לשהות בסין כשבוע עד עשרה ימים. לנסיעה תוכלו לצרף מעצב או מעצבת פנים או שתוכלו להחליט בעצמכם איזה מוצרים מתאימים לכם.

מבחינת העלויות הצפויות, יש לקחת בחשבון שטיסה לסין תעלה 800 עד 1300 דולר לאדם ושהייה במלון תחל ממחיר של 160 שקלים ללילה לאדם. במסגרת שירות יבוא מסין, אתם תקבלו ליווי צמוד ויבוצעו סיורים בבתי חרושת ואצל ספקים בסין.

כאשר סיימתם לבחור את הסחורות, אתם תשלמו מקדמה של 30 אחוז ממחירן ואת שאר התשלום, אתם תשלמו כאשר תקבלו את הסחורות מהספקים. נציגי חברת היבוא יבדקו את הסחורה, יאשרו אותה ורק לאחר מכן היא תישלח לישראל.

שורה תחתונה

רוצים לגלות קצת יותר על שירות יבוא מסין? רוצים להבין עד כמה התהליך כדאי? וכמה כסף אפשר לחסוך כאשר מזמינים ריהוט מסין? אנחנו מזמינים אתכם לקרוא מאמר המדבר על כמה משתלם לבצע הזמנת רהיטים מסין לישראל – לחצו כאן.

שתפו ברשתות
יצירת קשר
מאמרים אחרונים
הונאות בתחום יבוא מסין

יבוא קרמיקה מסין

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? למה שתרכשו קרמיקה בארץ, אם תוכלו לרכוש אותה בסין במחיר זול יותר? יש כל כך הרבה סיבות שכדאי

הונאות בתחום יבוא מסין

למה כדאי להזמין תכולת בית מסין?

כאשר משפצים בית קיים או בונים בית חדש, עלות מוצרי הגמר הנדרשים לצורך השלמת השיפוץ היא חלק נכבד ומשמעותי מעלות השיפוץ הכוללת. על כן, יש

הונאות בתחום יבוא מסין

איך להימנע מהונאות בתחום יבוא מסין?

כאשר מדברים על יבוא מסין, האסוציאציה הראשונה היא שפע מוצרים, רהיטים ופריטים במחירים זולים להפליא, שרק ממתינים לישראלי הממולח שיראה את הפוטנציאל העסקי הטמון בהם