ליווי אישי בעיצוב חדר השינה בידי סוכן יבוא מסין

סוכן יבוא מסין – ה-איש שלכם לבניית הבית

בניית בית חדש או שיפוץ קיים, התחדשות ברהיטים ולמעשה כל תהליך שמסתיים בבית מרוהט עד כדי שלמות והרגשה ביתית הוא תהליך מרגש ומספק אך ללא ספק יכול להיות גם מעייף, מתיש ומתסכל בחלק מן המקרים. תהליך יבוא בית מסין אמנם נשמע כמו תהליך שלאו דווקא הופך את זה לקל יותר, אך בעזרת סוכן יבוא מסין הרשו לנו להבטיח לכם כי זו הדרך לתהליך יעיל, פשוט ובנוסף לכך – משתלם כלכלית. הסוכן שלנו למעשה ילווה אתכם בכל התהליך, עד שתרגישו שהוא עצמו יודע ומכיר אתכם ואת כל חלומותיכם בבניית הבית. איך זה קורה? המשיכו לקרוא, ומיד נסביר הכול.

תפקיד הסוכן בתהליך ובליווי

דמיינו כי חייו של הסוכן שלנו למעשה סובבים ומרוכזים בתהליך אחד – תהליך היבוא מסין לישראל. הסוכן מלווה כל שלב בתהליך, מתחילתו, בשלב הרעיונות, המחשבות והדמיונות. כשהסוכן נחשף כבר בפגישת הייעוץ הראשונית (שאינה כרוכה בתשלום) לרעיונות שלכם, לסגנונות האהובים עליכן וכן לדרישות המתאימות לתנאי השטח והצרכים הנוספים, מובטח לכם בהמשך הדרך שהסוכן יבנה לכם את הסיור המתאים ביותר בסין – יבחר את החברות, החנויות והמקומות המתאימים ביותר, ילווה את הסיור עצמו ויוודא שכלל הבקשות מתמלאות. כמו כן הסוכן גם יוודא כי המסע עובר בצורה טובה, מהנה ונעימה, גם בשעות שמחוץ לסיורים עצמם. לבסוף, אותו סוכן גם ילווה את הליכי ההזמנה והשילוח לארץ, עד לקבלת בית מושלם.

אם נרד לשורה התחתונה – הסוכן יהפוך באופן מלא לחלק בלתי נפרד וחיוני ביותר בתהליך ויגשים את החלומות שלכם בכל אחד מן השלבים.

כיצד זה משתלם לכם?

לקוחות דיפרנט בסין - ליווי אישי ע

לקוחות דיפרנט סין

תהליך הזמנת רהיטים מסין לישראל נשמע בהתחלה כמו תהליך מסורבל ויקר. הרי, על פניו, נראה כי רק הוצאות הטיסה והיבוא האישי יעלו על פני נסיעה קצרה ברכב לחנות רהיטים קרובה לבית וקניית הריהוט הנדרש. אך למעשה, מדובר בתהליך משתלם ביותר. המוצרים האיכותיים ביותר מיוצרים בסין, מיובאים לארץ, מגיעים לאותה חנות רהיטים ורק אז (במקרה הטוב) מגיעים לידיים שלכם.

בתוך כל הגלגולים האלה מחיר הריהוט קופץ משלב לשלב. בתהליך של יבוא תכולת דירה מסין, הסוכן דואג לחבילה המשתלמת ביותר – החל מבחירת הטיסות, אורך הסיור וכל הקשור לשהייה, נסיעה ויבוא מסין ועד לבחירת הריהוט במחיר המשתלם ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר ישירות מול היצרן. בכך למעשה נמנעות קפיצות המחיר המאפיינות את חנויות הרהיטים בארץ.

יש לציין כי רכישה של מוצרים באיכות גבוהה יותר, ולמעשה רכישה "מרוכזת" של כמות גדולה של מוצרים או סטים שלמים של רהיטים אף יוזילו יותר את התהליך ויובילו לחיסכון כלכלי משמעותי יותר. בכל מקרה ובכל דרישה, הסוכן ידאג להרכיב את החבילה בצורה המשתלמת ביותר, יכולת הנמצאת בידיו עקב היכרות עמוקה וטובה עם התהליך כולו, ובעיקר אתכם, הלקוחות שרוצים להגשים ולהפוך חלומות למציאות.

קדימה – מתחילים!

התחלתם לבנות? חשבתם על רעיונות? דמיינתם עיצובים? בחנתם אפשרויות? מעולה! זה הזמן להתחיל לעיין בקטלוגים ולקבוע פגישות ייעוץ ראשונית ללא תשלום. די מהר תוכלו להבין כי הג'וקר שלנו – סוכן יבוא מסין הופך לאדם עליו אתם סומכים ומסתמכים יותר מכל, ולמעשה גם לג'וקר שלכם.

כל סוכן בחברת דיפרנט הוא בעל היכרות עמוקה ומקיפה עם התעשייה בסין ובעל ניסיון וותק רב בכל הקשור לתהליך היבוא מסין. אנחנו כאן למענכם, בזמינות גבוהה ומחויבים לכם, בשירות,  במשא ומתן ובהזמנת הרהיטים ועד הרגע בו הריהוט הופך את הבית למושלם. בעזרת הסוכן שלנו, אנחנו בטוחים ואומרים בצורה חד משמעית – התהליך כולו יהיה תהליך קל, יעיל ומשתלם.

שתפו ברשתות
יצירת קשר
מאמרים אחרונים
הונאות בתחום יבוא מסין

יבוא קרמיקה מסין

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? למה שתרכשו קרמיקה בארץ, אם תוכלו לרכוש אותה בסין במחיר זול יותר? יש כל כך הרבה סיבות שכדאי

הונאות בתחום יבוא מסין

למה כדאי להזמין תכולת בית מסין?

כאשר משפצים בית קיים או בונים בית חדש, עלות מוצרי הגמר הנדרשים לצורך השלמת השיפוץ היא חלק נכבד ומשמעותי מעלות השיפוץ הכוללת. על כן, יש

הונאות בתחום יבוא מסין

איך להימנע מהונאות בתחום יבוא מסין?

כאשר מדברים על יבוא מסין, האסוציאציה הראשונה היא שפע מוצרים, רהיטים ופריטים במחירים זולים להפליא, שרק ממתינים לישראלי הממולח שיראה את הפוטנציאל העסקי הטמון בהם