טעויות ביבוא ממפעלים בסין

יבוא מסין זה לא משהו נדיר. הרבה משווקים ישראליים מייבאים את הסחורה שהם מוכרים מסין.

זאת בגלל הרצון ליהנות ממחירים תחרותיים שאי אפשר להשיג כמותם במקומות אחרים.

המסחר והיבוא מסין מהווה היום חלק בלתי נפרד מהשוק הישראלי. במיוחד לאור האפשרות ליהנות מחוויית קנייה ווירטואלית תוך ביצוע סקר שוק אותו אפשר לבצע באמצעות לחיצות כפתור.

אם גם אתם שוקלים את ייבוא הסחורה מסין, חשוב שתהיו מודעים לטעויות נפוצות שרבים עושים במהלך היבוא של סחורה מסין.

טעויות כאלה עשויים לגרום עוגמת נפש רבה וגם הפסדים כספיים בהיקפים גדולים. על כן שימו לב ותלמדו אך לעשות את היבוא בצורה נכונה.

לומדים מטעויות של אחרים

להלן הטעויות הנפוצות שעושים יבואנים מסין וממש לא כדאי לכם לחקות אותם…

הזמנת סחורה בלי לבדוק איכות –

כאשר רוצים להזמין סחורה בכמות גדולה, יש לבקש דוגמא ראשונית של המוצר על מנת לבדוק את האיכות שלו. אף פעם לא כדאי לוותר על כך. אם הדוגמא תעמוד בדרישות, תוכלו להתקדם הלאה. הדבר נכון בכל מקום, קל וחומר כשמדובר בכמויות גדולות שאם הם לא יעמדו בציפיות ההפסד עלול להיות גדול.

האם המפעל אמיתי?

לפני שאתם משלמים על הסחורה, בדקו מי עומד מאחורי המפעל. אתם יכולים פשוט להתקשר למפעל ולוודא כי אכן מדובר במשהו אמיתי. יש מפעלים מפוברקים שהם לא באמת אמינים וממש לא מומלץ לכם להפקיר את כספכם שם.

כמובן שההמלצה תמיד היא להיעזר בסוכן יבוא מסין שכבר מכיר את כל המפעלים שמומלץ לעבוד איתם.

הזמנות ברורות

חשוב לשים לב כאשר סוגרים הזמנה כי הכול ברור ומובן לצד השני ואין כל מקום לפרשנויות 'סיניות'. לא פעם מפרשים הסינים בעצמם את הדברים שלא ברורים להם והלקוח יקבל הזמנה שלא תואמת את הדרישות שלו מבחינת צבע, מידה או דוגמא.

אל תורידו מחירים באגרסיביות

חשוב להיזהר מהורדת מחירים אגרסיבית שמצד הסינים יתפרש גם כירידה אוטומטית באיכות ובגימור של המוצר.

באופן כללי שימו לב שהמחיר הנמוך לא יפגע במוצר שלכם.

לא לשלם הכול מראש

ברבות מהעסקאות מקובל לשלם את התשלום כולו מראש. זהו צעד שגם בונה את האמון בין הצדדים. כאשר מדובר בעסקאות מול סין, לגמרי לא מומלץ להיות אמינים מידי כאשר העסקה עשויה להתברר כתהליך רמאות.

בדקו האם אתם מקבלים לפחות חלק מהסחורה שהזמנתם ואתם מרוצים ממנה ומהאיכות שלה.

המזרח הרחוק מעולם לא היה קרוב מכפי שהוא היום. אך על מנת שתהיו מרוצים מהסחורה שאתם מייבאים ממנה, חובה עליכם להשגיח ולפקח לאורך כל תהליך הקנייה.

תכולת סלון מיבוא מסין

לייבא מסין רק עם חברת יבוא מומלצת

על מנת להקליל את תהליך היבוא ועל מנת שיהיה יעיל, יש עדיפות גבוהה לרכישת השירות מחברת יבוא שיש לה דירוג גבוה וניסיון. כך תהיו בטוחים שאתם בידיים טובות ושהתהליך של יבוא תכולת דירה מסין יתנהל בצורה האידיאלית, הנכונה והמתאימה ביותר.

הנה מאמר נוסף שיעזור לכם לבחור את החברה הנכונה ביותר עבורכם – דגשים לבחירת חברת יבוא אישי מסין.

שתפו ברשתות
יצירת קשר
מאמרים אחרונים
הונאות בתחום יבוא מסין

יבוא קרמיקה מסין

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? למה שתרכשו קרמיקה בארץ, אם תוכלו לרכוש אותה בסין במחיר זול יותר? יש כל כך הרבה סיבות שכדאי

הונאות בתחום יבוא מסין

למה כדאי להזמין תכולת בית מסין?

כאשר משפצים בית קיים או בונים בית חדש, עלות מוצרי הגמר הנדרשים לצורך השלמת השיפוץ היא חלק נכבד ומשמעותי מעלות השיפוץ הכוללת. על כן, יש

הונאות בתחום יבוא מסין

איך להימנע מהונאות בתחום יבוא מסין?

כאשר מדברים על יבוא מסין, האסוציאציה הראשונה היא שפע מוצרים, רהיטים ופריטים במחירים זולים להפליא, שרק ממתינים לישראלי הממולח שיראה את הפוטנציאל העסקי הטמון בהם