יבוא מסין ללקוחות פרטיים

כמעט כל מוצר שיש לכם בבית מגיע מסין. כוח העבודה הזול מנוצל בסין על ידי הרבה מאוד יצרנים מהארץ ומהעולם והם מעבירים לשם את פסי הייצור שלהם.

חשבתם על זה פעם שבמקום לפרנס את כל המתווכים והסוכנים שמביאים אליכם את המוצרים מסין, אתם יכולים לטוס לשם ולהביא הכול בעצמכם?

האמת היא שמדובר אולי בצעד מורכב אך יש לכך גם הרבה סיבות טובות.

אנחנו כאן על מנת לייעץ לכם איך וכיצד לבצע את המשימה של יבוא מוצרים מסין.

אך ראשית נבדוק האם זה אכן כדאי לכם.

כדאי לטוס לסין?

האמת היא שזה נשמע מרתק. טיסה לסין וקנייה מרוכזת של כל מה שאתם רוצים או צריכים לבית שלכם.

זה אכן כדאי מאוד בגלל העלויות. המחירים בסין הינם נמוכים מאוד ואתם למעשה חוסכים הרבה מאוד כסף כשאתם קונים את המוצים לבית ישירות מהיצרן.

אם אתם רוצים לשדרג את הבית שלכם ולחסוך בעלויות, הטיסה לסין ממש תפורה עליכם. אתם תחסכו אחוזים ניכרים מהעלויות ביחס לקניות שתערכו בארץ של אותם המוצרים בדיוק.

את הסכום שתחסכו תוכלו להפנות לטובת שירות של מעצב פנים מקצועי שיסדר עבורכם את הבית מחדש.

אגב, יש לנו באתר מאמר מעולה שמדבר על כל הנושא של כדאיות כלכלית ביבוא מסין.

יש גם חסרונות

חשוב לדעת כי למרות שאנחנו ממליצים כל כך על הנסיעה לסין, עדיין ישנם חסרונות בלתי מבוטלים לקנייה הנערכת בסין. חשוב לתת עליהם את הדעת. מה למשל? לא פעם מתברר כי הצבעים שבחרתם לא בדיוק תואמים או מתאימים למטרות שלכם.

יש מקרים אשר בהם הסחורה שמגיעה נפגמת בדרך ולעיתים מתברר כי האיכות של המוצרים היא לא כפי שהם נראו בקטלוג. מעבר לכך, במקרים אשר בהם הסחורה נפגמה בעקבות ההובלה הימית, יארך הרבה מאוד זמן עד שתקבלו את התחליף.

שלא כמו בקנייה בארץ, שברוב המקרים תוכלו להחליף את הסחורה הבעייתית במקום או לכל היותר תוך ימים ספורים בלבד.

הדרכה ללקוחות פרטיים הטסים לסין

בכל מקרה אם החלטתם לצאת לסין לקניות, חשוב שתקראו את הדברים הבאים.

  • תכנון מקדים – תמיד כדאי לכם לתכנן טוב את הקניות שלכם כבר בארץ. צאו לסיורי קונספט בחנויות שמציעות מוצרים דומים בארץ ובדקו מה ועל מה אתם הולכים.
  • היעזרו במומחה – לעיתים שווה לצרף איש מקצוע מומחה שייעץ בבחירה נכונה וחכמה של המוצרים. בייחוד אם אתם רוצים לשקול יבוא מוצרי חשמל מסין.
  • מידות וכמויות – רשמו לפניכם את המידות המדויקות ואת הכמויות הרצויות של כל מוצר רצוי כדי שהרכישה אכן תהיה מוצלחת.

יבוא מוצרי חשמל למטבח

יבוא מסין עם חברת יבוא מומלצת

אם קראתם את המדריך והבנתם שלצאת לקניות בסין ובכלל לייבא מסין, זה ממש לא בשבילכם כי מדובר על תהליך מורכב ולא פשוט, אז תוכלו לקחת את שירותיה של חברת יבוא שתבצע את כל התהליך עבורכם. בדקו שלחברה יש ניסיון בתחום של יבוא מסין ושהיא מספקת את השירות ללקוחות פרטיים. כמו כן, בדקו שיש לה דירוג גבוה והמלצות והרי אתם מסודרים.

שתפו ברשתות
יצירת קשר
מאמרים אחרונים
הונאות בתחום יבוא מסין

יבוא קרמיקה מסין

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? למה שתרכשו קרמיקה בארץ, אם תוכלו לרכוש אותה בסין במחיר זול יותר? יש כל כך הרבה סיבות שכדאי

הונאות בתחום יבוא מסין

למה כדאי להזמין תכולת בית מסין?

כאשר משפצים בית קיים או בונים בית חדש, עלות מוצרי הגמר הנדרשים לצורך השלמת השיפוץ היא חלק נכבד ומשמעותי מעלות השיפוץ הכוללת. על כן, יש

הונאות בתחום יבוא מסין

איך להימנע מהונאות בתחום יבוא מסין?

כאשר מדברים על יבוא מסין, האסוציאציה הראשונה היא שפע מוצרים, רהיטים ופריטים במחירים זולים להפליא, שרק ממתינים לישראלי הממולח שיראה את הפוטנציאל העסקי הטמון בהם