כורסאות ורהיטים ביבוא אישי מסין

אחת מבין האפשרויות הפופולאריות שעומדות בפני מי שמשפץ את ביתו היא יבוא ריהוט מסין.

מדובר על טרנד שאיננו כל כך חדש וכזה שצבר פופולאריות גבוהה מאוד בשנים האחרונות.
בזכות יבוא אישי של רהיטים מסין, ניתן לחסוך עשרות אלפי שקלים על רכישה של ריהוט ובינינו – מי מאיתנו לא היה מעוניין לחסוך כסף?

אם תעשו מחקר קטן, תראו שבתחום הריהוט, מדינת סין מרכזת בתוכה מספר גדול מאוד של יצרני רהיטים המתמחים בייצור ריהוט. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את הריהוט שאהבתם או אפילו לבצע הזמנה של ריהוט בהתאמה אישית.

יתרונות יבוא אישי מסין

תהליך של יבוא מסין מומלץ לבצע באמצעות חברה מקצועית עם ניסיון וכזאת שיש עליה המלצות. כאשר בחרתם את החברה המתאימה לכם, תוכלו להנות ממספר יתרונות בהם:

  • אתם יכולים להיות בראש שקט, שכן כל תהליך היבוא מבוצע בליווי של צוות מקצועי.
  • כאשר תבחרו לייבא תכולת דירה מסין, תוכלו לדעת שצוות החברה לא רק מלווה אתכם בתהליך, אלא גם יבחר את המוצרים האיכותיים והטובים ביותר עבורכם. זאת כמובן בכפוף לתקציב שהגדרתם.
  • אם בארץ הריהוט שאתם רוכשים עבר ידיים נוספות עד שהגיע אליכם ועל כן מחירו גם השתנה בהתאם (לא לטובתכם), אז כאשר אתם בוחרים לבצע יבוא של רהיטים מסין הוא יהיה זול משמעותית כי אתם תתנהלו מול היצרן בסין בלבד.
  • אם אתם חוששים שמחירי הסחורות שתזמינו נמוכים משמעותית בגלל איכות נמוכה של הסחורות, אז הסירו דאגה מליבכם. הדבר ממש לא נכון. המחירים נמוכים תודות לעובדה שיש קשר ישיר בין היצרן וביניכם בלבד.

לקריאת מאמר נוסף בנושא הזמנת סחורה מסין, לחצו כאן.

עד כמה היבוא משתלם?

כפי שהוזכר לעיל, יבוא תכולת דירה מסין הכוללת רהיטים, היא אופציה משתלמת ביותר עבור הלקוח. מעבר לכך, יש גם סיטואציות בהן האופציה הזאת הופכת לעוד יותר אטרקטיבית. מהן הסיטואציות?

  • אם בחרתם ביבוא אישי של רהיטים, אתם לא תבחרו פריטים בודדים אלא תבחרו כמות גדולה של רהיטים. מדובר על רהיטים שאתם צריכים לכל הדירה או הבית שלכם. הכלל אומר שככל שתזמינו יותר פריטים, כך גם תוזילו משמעותית את עלות העסקה. מעבר לכך, הצוות המקצועי של החברה שבחרתם לבצע דרכה את היבוא, ידאג לנהל משא ומתן מול הספקים והיצרנים וסביר להניח שהחיסכון יהיה עוד יותר גדול ומשמעותי.

  • אתם מרוויחים מוצרים איכותיים מאוד במחירים של מוצרים באיכות נמוכה בארץ. כך שהרווח הוא לא מתבטא רק בכסף אלא גם באיכות.

כתבנו מאמר נוסף המדבר על "כמה משתלם לבצע הזמנת רהיטים מסין לישראל".

רהיטים שהוזמנו ביבוא אישי מסין

מעוניינים ביבוא אישי? מה עושים?

כל שעליכם לעשות על מנת להתחיל את התהליך הוא לצור קשר עם חברה מובילה בתחום. הצוות המקצועי של החברה ידאג ללוות אתכם מתחילת התהליך ועד לסופו.

הליווי יהיה מקצועי ויינתן מענה לכל שאלה. לפני שאתם מתחילים את התהליך, תוכלו גם לדבר עם לקוחות מרוצים שהשתמשו בשירותי החברה.

שתפו ברשתות
יצירת קשר
מאמרים אחרונים
הונאות בתחום יבוא מסין

יבוא קרמיקה מסין

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? למה שתרכשו קרמיקה בארץ, אם תוכלו לרכוש אותה בסין במחיר זול יותר? יש כל כך הרבה סיבות שכדאי

הונאות בתחום יבוא מסין

למה כדאי להזמין תכולת בית מסין?

כאשר משפצים בית קיים או בונים בית חדש, עלות מוצרי הגמר הנדרשים לצורך השלמת השיפוץ היא חלק נכבד ומשמעותי מעלות השיפוץ הכוללת. על כן, יש

הונאות בתחום יבוא מסין

איך להימנע מהונאות בתחום יבוא מסין?

כאשר מדברים על יבוא מסין, האסוציאציה הראשונה היא שפע מוצרים, רהיטים ופריטים במחירים זולים להפליא, שרק ממתינים לישראלי הממולח שיראה את הפוטנציאל העסקי הטמון בהם