הזמנת סחורה מסין

יוקר המחייה מקשה עלינו לקנות דירה ויותר מכך, גם אם יש ברשותנו דירה, הוא מקשה עלינו בכל הקשור לשיפוץ ושדרוג שלה.

אז איך בכל זאת מתמודדים עם המצב הלא פשוט? בוחרים לבצע יבוא מסין. מדובר על אופציה פופולארית המציעה חיסכון משמעותי לבעלי דירות.

תהליך כזה של הזמנת סחורה מסין, רצוי להתחיל עם חברה המתמחה במתן השירות. כך תהיו בטוחים שתקבלו ליווי מקצועי ממי שכבר התנסה בתהליך וליווה לקוחות בהצלחה.

ריהוט מסין – מהם היתרונות ברכישה מסין?

אם תבחרו לבצע הזמנת סחורה הכוללת ריהוט מסין, תוכלו לגלות שיש לא מעט יתרונות בהם:

היצע

אם חשבתם שראיתם היצע גדול של רהיטים בארץ שלנו, הרי שבסין ההיצע גדול בהרבה יותר ומדוע?

כי הספקים שעובדים בארץ ומייבאים את הרהיטים לא יכולים לייבא את כל הדגמים שלהם ועל כן הם מסתפקים רק בדגמים בודדים או דגמים שקל יותר למכור.

מה קורה בפועל?

בשוק הסיני, יש המון דגמים שאתם לא זוכים לראות בארץ ועל כן לא מודעים לקיומם. אם תבחרו להתחיל תהליך של יבוא אישי, הרי שתוכלו להיחשף להמון דגמים שלא ראיתם בארץ ובהתאם לכך להחליט מה אתם מעדיפים לרכוש.

איכות ומחיר

יש ספקים שמייבאים לארץ מוצרים איכותיים. מה שכן, על אותם המוצרים הם יגבו מחיר גבוה משמעותית ממחיר אותם מוצרים בסין.

כאשר אתם רוכשים ישירות מהיצרנים בסין, אתם יכולים לרכוש מוצרים באיכות גבוהה ולשלם עליהם פחות כסף. מוצרים כאלה יכולים גם להתאים לדירות יוקרה.

כאן נזכיר שיש גם חשיבות לכמות המוצרים שתרכשו. ככל שתרכשו יותר מוצרים, הרי שתקבלו מחיר טוב יותר. המחיר יהפוך לעוד יותר משתלם, אם יהיה מי שינהל עבורכם משא ומתן ועל כן כדי לבצע את התהליך אך ורק עם חברה המספקת שירות יבוא אישי של רהיטים ותכולת דירה.

אם אינכם יודעים כיצד לבחורה את החברה הנכונה, כתבנו מאמר המדבר על דגשים לבחירת חברת יבוא אישי מסין.

ספות שולחן וריהוט שהוזמן מסין

איך עובד התהליך בפועל?

בדרך כלל מומלץ לקיים פגישת היכרות עם הלקוח שמעוניין בשירות, סוכן יבוא מסין מטעם החברה ואיש או אשת מקצוע מתחום העיצוב המלווה את הלקוח.

במסגרת הפגישה, עוברים על הרהיטים וכמו כן תכולת הדירה הדרושה והתקציב של הלקוח. לאחר מכן, יבוצע שלב של איתור הספקים הרלוונטיים.

עם ההגעה לסין, סוכן היבוא של החברה ילווה את הלקוח יחד עם איש או אשת המקצוע מתחום העיצוב ויבוצע תהליך הרכישה אצל הספקים שנבחרו.

במסגרת תהליך הרכישה, מציינים מספר פרמטרים הקשורים לריהוט ולפריטים הנבחרים הכוללים נתונים כמו, גודל, סגנון, צבע וכו'. הספקים מעבירים את הנתונים למפעלי הייצור וכאשר הם מוכנים, הם נאספים למכולה הנשלחת לישראל.

זמן הגעת המכולה לארץ מושפע ממספר גורמים בהם, האם המוצרים קיימים במלאי או לא, האם מדובר על מוצרים בהזמנה מותאמת אישית וכמו כן זמנים הקשורים לשילוח.

בגדול, משלוח המכולה אורך כ-25 יום והליך השחרור אורך יומיים עד שלושה. כאשר המכולה מגיעה לישראל, צוות החברה דואג לשחרר אותה והיא נשלחת לבית הלקוח.

שתפו ברשתות
יצירת קשר
מאמרים אחרונים
הונאות בתחום יבוא מסין

יבוא קרמיקה מסין

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? למה שתרכשו קרמיקה בארץ, אם תוכלו לרכוש אותה בסין במחיר זול יותר? יש כל כך הרבה סיבות שכדאי

הונאות בתחום יבוא מסין

למה כדאי להזמין תכולת בית מסין?

כאשר משפצים בית קיים או בונים בית חדש, עלות מוצרי הגמר הנדרשים לצורך השלמת השיפוץ היא חלק נכבד ומשמעותי מעלות השיפוץ הכוללת. על כן, יש

הונאות בתחום יבוא מסין

איך להימנע מהונאות בתחום יבוא מסין?

כאשר מדברים על יבוא מסין, האסוציאציה הראשונה היא שפע מוצרים, רהיטים ופריטים במחירים זולים להפליא, שרק ממתינים לישראלי הממולח שיראה את הפוטנציאל העסקי הטמון בהם