יבוא גופי תאורה מסין

אם רכשתם דירה חדשה או שאתם רוצים לעצב מחדש את הדירה שלכם, דעו שאם תבצעו תהליך של יבוא גופי תאורה מסין תוכלו לחסוך משמעותית בעלויות וגם להנות מגופי תאורה מעוצבים, באיכות גבוהה, שיגיעו עד אליכם. אגב, יבוא גופי תאורה יכול גם להתאים לכם, במידה ואתם מעוניינים להקים בארץ עסק המתעסק במכירה של תאורה.

ההבדלים בין יבוא אישי ליבוא מסחרי של גופי תאורה

יבוא מסחרי הוא יבוא שמבוצע על בסיס קבוע, להבדיל מיבוא אישי המבוצע בדרך כלל פעם אחת או פעם בכמה שנים ורק במידה ויש החלטה על שיפוץ או עיצוב המבנה בו מתגוררים. כפי שהוזכר לעיל, יבוא מסחרי יכול להיות מעולה במידה ואתם מחליטים לפתוח עסק אינטרנטי או חנות לממכר של גופי תאורה. בשני המקרים, גם ביבוא אישי וגם ביבוא מסחרי, יש למצוא ספקים אמינים ואיכותיים הנמצאים מסין ומהם לבצע את הזמנת המוצרים. לאחר מציאת הספקים המתאימים, יש לבחור את גופי התאורה שאותם רוצים לייבא לארץ וכמו כן לבדוק את המחירים המבוקשים. את כל התהליך מומלץ מאוד לבצע באמצעות חברה שיש לה ניסיון ומומחיות בכל הקשור למסחר בסין.

למה כדאי לייבא גופי תאורה מסין באמצעות חברה אמינה ומנוסה?

יש לא מעט יתרונות לביצוע תהליך של יבוא מסין על ידי חברה המספקת את השירות ולא באופן עצמאי והם:

-אתם לא צריכים לשבור את הראש בעצמכם. החברה אחראית על מציאת ספקים אמינים בסין.

-אתם לא צריכים להתעסק במשא ומתן לגבי המחירים. החברה תדאג לנהל את כל התהליך וכך לחסוך לכם עלויות של אלפי שקלים.

-החברה תציג לכם מגוון גדול של גופי תאורה, בהתאם לאלו המיוצרים ונמכרים בסין.

-החברה תבצע התאמה אישית בין דרישות העיצוב שלכם לבין גופי התאורה המוצעים.

-החברה תספק לכם ליווי צמוד במסגרת הנסיעה לסין.

-החברה תדאג שתהליך היבוא יהיה אך ורק מספקים סיניים שעובדים על פי תקן אירופאי או תקן של ארצות הברית.

-החברה תדאג לאריזה מקצועית של גופי התאורה, בצורה בה לא ייגרם להם נזק עד הגעתם לארץ.

-החברה תדאג לליווי מלא לאורך כל התהליך מתחילות ועד סופו.

שורה תחתונה: באמצעות יבוא מסין, אתם יודעים שרכשתם את גופי התאורה ישירות מהיצרנים עצמם. כך אפשר לחסוך עלויות גבוהות ופערי תיווך.

אולי יעניין אתכם גם מאמר המדבר על לקנות ישירות מסין.

גופי תאורה בבית מסין

יבוא אישי מסין עם חברה שיש לה משרדים בארץ ובסין

במדינת ישראל פועלות המון חברות שמציעות שירותי יבוא ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים.
כאן חשוב להזכיר שניתן לבצע יבוא לא רק של גופי תאורה, אלא גם יבוא תכולת דירה מסין. כלומר, ניתן להזמין את כל תכולת הדירה ולא רק גופי תאורה, אלא גם ריהוט, אריחים לרצפה, כלים סניטריים וכו'.

כאשר מצאתם חברה אמינה ובעלת ניסיון ותחום התמחות מתאים, אז תדעו שאתם בידיים טובות. לחברה שעובדת בצורה מסודרת, יהיו נציגים במפעל הייצור שיפקחו על כל העבודה וכמו כן יוודאו שהאריזה תהיה בצורה האיכותית והמושלמת ביותר, כך שיימנע כל נזק לסחורה שהוזמנה. לאחר שלב האריזה, יבוצע שילוח למחסן לוגיסטי בסין ומשם הסחורה תעבור לשילוח ימי לישראל. נציגות החברה בארץ תדאג לעמיל נכס שידאג לשחרור של הסחורה וכמו כן להובלה לבית של הלקוח או לעסק עצמו.

שתפו ברשתות
יצירת קשר
מאמרים אחרונים
הונאות בתחום יבוא מסין

יבוא קרמיקה מסין

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? למה שתרכשו קרמיקה בארץ, אם תוכלו לרכוש אותה בסין במחיר זול יותר? יש כל כך הרבה סיבות שכדאי

הונאות בתחום יבוא מסין

למה כדאי להזמין תכולת בית מסין?

כאשר משפצים בית קיים או בונים בית חדש, עלות מוצרי הגמר הנדרשים לצורך השלמת השיפוץ היא חלק נכבד ומשמעותי מעלות השיפוץ הכוללת. על כן, יש

הונאות בתחום יבוא מסין

איך להימנע מהונאות בתחום יבוא מסין?

כאשר מדברים על יבוא מסין, האסוציאציה הראשונה היא שפע מוצרים, רהיטים ופריטים במחירים זולים להפליא, שרק ממתינים לישראלי הממולח שיראה את הפוטנציאל העסקי הטמון בהם