מוצרים שהוזמנו מסין למטבח

יבוא מסין הפך פופולארי מאוד בישראל, מאז שהחלו קשרי היבוא עוד בשנת 1992. למעשה ניתן לחלק את נושא היבוא לשניים.

יש יבוא אישי המבוצע בצורת הזמנת מוצרים מסין על ידי ישראלים שרוצים לשפץ את הבית או כאלה שרוצים לעצב את הדירה עם כל מיני פריטים מעוצבים, מיוחדים ובעיקר זולים.

מנגד, יש יבוא שהינו יבוא מסין באופן מסחרי. כאן מדובר על יבוא אחר לגמרי. אם עוסקים בסוג זה של יבוא, צריך להכיר לעומק את השוק הסיני, לדעת את מחירי המכס על המוצרים שרוצים לייבא, לבדוק שאכן יש חובת רישוי לאותם המוצרים ובגדול לוודא את הדרישות והתקנות שיש לגבי המוצרים האלה בארץ.

מעוניינים לייבא באופן קבוע למטרת מסחר?

תהליך היבוא מסין צריך להתחיל קודם כל ממציאת איש קשר בסין. זה יוכל לקשר ביניכם כיבואנים לבין המפעלים הנמצאים בסין.

הוא ימליץ על הסחורות הכי טובות ואיכותיות וידאג שתרכשו אותן במחירים הכי זולים ומשתלמים. זהו שלב ראשוני וחשוב בתהליך ועל כן חשוב מאוד לעבוד עם איש קשר שיש לו ניסיון בתחום.

לאחר מכן, כאשר הסתיים התהליך הראשוני ויש מוצרים ומחירים, אז יהיה עליכם לבדוק את הרווח הצפוי לכם מעסקת היבוא. ככל שתתנסו יותר בתהליך, אתם כבר תבינו בעצמכם מה כדאי לייבא ומה לא.

זה הזמן להגיד שמומלץ גם לעבוד עם תכנית עסקית. בתכנית זו יפורטו נתונים כמו, כמה יחידות יש למכור בכל חודש על מנת לכסות את ההוצאות וגם יופרט הרווח העתידי.

יש גם לבצע סקר שוק של המתחרים. באמצעות סקר כזה, תוכלו לראות בכמה המתחרים שלכם מוכרים את אותו המוצר ובהתאם לכך תוכלו אפילו להוריד את מחיר המוצר וכך להיות חזקים אל מול המתחרים שלכם.

ריהוט גן שהוזמן לחצר הבית

איזה מוצרים אפשר לייבא מסין עם חברת דיפרנט?

נתחיל ונאמר שהשירות של חברת דיפרנט מתאים לאלו המעוניינים לרכוש מגוון רחב וגדול של מוצרים לבית מסין ולחסוך אלפי שקלים.

לכל אלו הבונים בתים פרטיים חדשים, ניתן לייבא חומרי גמר ובניה בכמויות גדולות. לאלו המעוניינים לרהט את הבית החדש שלהם או אפילו לשדרג את הריהוט הקיים ניתן להזמין ולייבא מסין רהיטים לבית כמו ריהוט לסלון, ריהוט לגן, מטבחים, חלונות אלומיניום, דלתות ועוד…

בנוסף, בשנים האחרונות נתקלנו בטרנד חדש של יבוא תאורה מסין שעליו ניתן לקרוא במאמר יבוא גופי תאורה מסין.

שתפו ברשתות
יצירת קשר
מאמרים אחרונים
הונאות בתחום יבוא מסין

יבוא קרמיקה מסין

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? למה שתרכשו קרמיקה בארץ, אם תוכלו לרכוש אותה בסין במחיר זול יותר? יש כל כך הרבה סיבות שכדאי

הונאות בתחום יבוא מסין

למה כדאי להזמין תכולת בית מסין?

כאשר משפצים בית קיים או בונים בית חדש, עלות מוצרי הגמר הנדרשים לצורך השלמת השיפוץ היא חלק נכבד ומשמעותי מעלות השיפוץ הכוללת. על כן, יש

הונאות בתחום יבוא מסין

איך להימנע מהונאות בתחום יבוא מסין?

כאשר מדברים על יבוא מסין, האסוציאציה הראשונה היא שפע מוצרים, רהיטים ופריטים במחירים זולים להפליא, שרק ממתינים לישראלי הממולח שיראה את הפוטנציאל העסקי הטמון בהם