בית שנבנה עם מוצרי בניה מסין

בישראל, מחירי חומרי הבנייה יקרים במיוחד. אחד הפתרונות המצוינים שניתן להשתמש בהם על מנת להוזיל את העלות של אותם חומרים הוא באמצעות שירות יבוא של חומרי בנייה מסין. עליכם לבחור חברה המתמחה בכך ושתבטיח שתקבלו את חומרי הבנייה האיכותיים ביותר. מלבד העלות, סיבה נוספת שכדאי להתחיל תהליך של יבוא מוצרי בניה מסין קשורה לאיכות הגבוהה של חומרי הבנייה שמגיעים מסין בהשוואה לאיכות של אלה הנמכרים בישראל.

מגוון חומרי בנייה

בסין, יש מגוון גדול ורחב של חומרי בניין וחומרים משלימים שניתן להזמין כאשר בונים או משפצים בית. חומרים אלה כוללים מוצרי נחושת, מוצרי פלסטיק, סיליקון, חומרי צבע, חומרי איטום, ברזל אל חלד ועוד. מעבר לכך, ניתן גם לייבא מוצרים שהינם מוצרים מוכנים בייצור אישי על פי דרישות הלקוח כמו, מטבחים, חלונות אלומיניום, חדרי אמבטיה, דלתות, גופי תאורה וכו'.

למעשה, ניתן להשיג כמעט כל חומר או מוצר שיהיה נחוץ לכם לתהליך הבנייה והשיפוץ. מעבר לכך, בזכות התקשרות עם חברת יבוא מסין, תוכלו להיות בטוחים שהעלויות יהיו מוזלות משמעותית לעומת רכישה של מוצרים וחומרים אלו בארץ.

מהי רמת איכות המוצרים והחומרים?

תסכימו איתנו שכאשר אתם שומעים שמוצרים וחומרי בנייה מיוצרים בסין, אתם אוטומטית חושבים שמדובר על מוצרים באיכות ירודה. אך לא כך הדבר כאשר מבצעים יבוא אישי של חומרי בנייה באמצעות חברה מומלצת עם ניסיון ומקצועיות המספקת את השירות ודואגת לעבוד עם הספקים והמפעלים המתאימים. חברה כזאת תדאג שאתם תימנעו מרכישת מוצרים ברמה נמוכה ואתם תרכשו מוצרים ברמה בינונית או ברמה גבוהה. אגב, מרבית הלקוחות הישראליים מסתפקים במוצרי גמר לשיפוצים שהינם ברמה בינונית. הזמנת מוצרים מסין שהינם ברמה גבוהה בתוספת הוצאות הנסיעה לא תייצר לכם חסכון משמעותי בהשוואה לרכישה בארץ. לכן, אם כבר מומלץ לרכוש את המוצרים שהינם ברמה בינונית והינם מספקים ומשביעי רצון בהחלט.

מה צריך להכין מבעוד מועד?

ערכו רשימה מסודרת הכוללת את שמות המוצרים והחומרים הנדרשים לכם. הרשימה תכלול את הכמויות הדרושות, המחירים בארץ וטווחי מחירים רצויים לכל מוצר וחומר שאתם צריכים. את הרשימה תוכלו להגיש לחברה איתה אתם בוחרים לבצע את תהליך היבוא. נציגי החברה יראו לכם שתהליך יבוא מסין פשוט וקל ואין צורך להסתבך אם יש ליווי מקצועי ומתאים. אם יש לכם איש או אשת מקצוע מתחום העיצוב, מומלץ שגם הם יתלוו לנסיעה לסין יחד עם נציגי חברת היבוא.

מבט על חצר של בית שנבנה מחומרי בניה מסין

האם משתלם להזמין חומרי בנייה מסין, למרות עלויות הנסיעה והשהות היקרות?

מחיר כרטיס טיסה לסין ושהייה של מספר ימים במלון בדרגת תיירות טובה יכולים להסתכם בכמה אלפי שקלים. המחירים האלה עשויים להשתנות בהתאם לתקופה בה מחליטים לטוס, לסוג המלון שבוחרים ולמספר האנשים שנוסעים. מלבד ההוצאות האלה, יש גם את תשלום העמלה לחברה המתווכת וזו שאחראית על תהליך היבוא, תשלום מכס ותשלום מע"מ. מה שכן, למרות כל העלויות האלה, עדיין בסופו של דבר יוצאת עסקה משתלמת במיוחד המעניקה חיסכון משמעותי ללקוח.

אנחנו ממליצים לקרוא גם מאמר נוסף שכתבנו, "לקנות ישירות מסין".

שתפו ברשתות
יצירת קשר
מאמרים אחרונים
הונאות בתחום יבוא מסין

יבוא קרמיקה מסין

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? למה שתרכשו קרמיקה בארץ, אם תוכלו לרכוש אותה בסין במחיר זול יותר? יש כל כך הרבה סיבות שכדאי

הונאות בתחום יבוא מסין

למה כדאי להזמין תכולת בית מסין?

כאשר משפצים בית קיים או בונים בית חדש, עלות מוצרי הגמר הנדרשים לצורך השלמת השיפוץ היא חלק נכבד ומשמעותי מעלות השיפוץ הכוללת. על כן, יש

הונאות בתחום יבוא מסין

איך להימנע מהונאות בתחום יבוא מסין?

כאשר מדברים על יבוא מסין, האסוציאציה הראשונה היא שפע מוצרים, רהיטים ופריטים במחירים זולים להפליא, שרק ממתינים לישראלי הממולח שיראה את הפוטנציאל העסקי הטמון בהם