יבוא כסאות מסין לישראל לסלון ופינות אוכל

מיליארדי דולרים של רהיטים, אביזרים לבית ואפילו חומרי בנייה מיובאים מסין מידי שנה, והביקוש להם רק הולך וגדל הן בסקטור הפרטי והן בסקטור העסקי. בדרך כלל יבוא כסאות מסין ורהיטים נוספים נעשה באמצעות הובלת ימית על גבי משטחים לצורך פריקה קלה כשהרהיטים עטופים בניילון ופצפצים ונארזים בקרטונים למשלוח.

למה כדאי לייבא רהיטים מסין?

סין היא יצרנית הרהיטים הגדולה בעולם. הרהיטים בסין מיוצרים בדרך כלל בעבודת יד ללא ציפורניים או דבק, מה שמבטיח את איכות הרהיטים ועמידותם במבחן הזמן. מוכרי רהיטים רבים בוחרים ביבוא רהיטים מסין בגלל מחירים הסיטונאיים הזולים, שמאפשרים להם לשלם פחות ולמכור את הרהיטים במחירים הוגנים ומאוד משתלמים לצרכן, שעדיין משאירים להם רווח נאה מאוד ביחס לרהיטים שירכשו בישראל או שיבחרו לייבא מאירופה.

מה חשוב לדעת לפני שמייבאים רהיטים מסין?

יבוא אישי מסין הוא תחום ענק, וחשוב להכיר את הרגולציות, דרישות הספקים וכל כללי היבוא לישראל על מנת להבטיח שהכבודה תגיע באופן חלק, מהיר ככל שניתן, ובבטחה אל יעדה.

  • ביבוא מוצרים מסין לישראל חשוב לקחת בחשבון את כמות ההזמנה המינימלית שהסיטונאי דורש (MOQ). חלק מהסיטונאים מעמידים דרישות גבוהות, ואילו אחרים פחות, כך שניתן למצוא מענה לכל סוג של עסק, גדול או קטן.
  • ביבוא כסאות מסין או רהיטים עשויים מעץ יש לעמוד בתקנות שונות וחשוב לבחון עמידה בכללים שונים שהציב משרד החקלאות בישראל, ונועדו להגן על הצרכן ועל המדינה מפני פלישת מיני מזיקים וחרקים שונים. העצים שמיובאים לישראל עוברים בדיקה ותהליכי סניטציה, כולל חיטוי. רהיטים מעץ מצריכים היתרי יבוא והשלמת ניירות מכס. בעזרת חברה מקצועית שעוסקת ביבוא מסין אתם יכולים לחסוך את הטרחה וכאבי הראש, ופשוט לבחור את הרהיטים שאתם רוצים ורק להמתין להגעתם.
  • גם לקוחות פרטיים שמבקשים לעשות יבוא תכולת דירה מסין צריכים לעמוד בדרישות השונות, ואי ידיעה או חוסר מיומנות ביבוא מסין לישראל עלולים לעתים להיגמר במפח נפש. על כן מומלץ תמיד להיוועץ ולהיעזר בשירותי חברה מקצועית ומוכרת, שמכירה את התחום היטב ומנוסה בכך.
  • משקל ונפח הרהיטים שמייבאים מסין עלול להשפיע על אופן הגעתם. במידה והנפח של הרהיטים בעל נפח נמוך, רוב הסיכויים שהם יחלקו מכולה עם מטענים נוספים. אם אתם מייבאים אותם באופן עצמאי, זו עשויה להיות בחירה אידאלית, אך עם חברה שמתעסק ביבוא, אתם מבטיחים שהמטען שלכם חולק מכולה עם מטענים של אותו מייבא, שעוקב אחר הסחורה ויכול לעדכן אתכם בכל עת בסטטוס המשלוח.
  • שני תשלומים נוספים שייתכן שתידרשו לשלם עבור יבוא רהיטים דרך הים: דמי תחזוקת הנמל ודמי עיבוד הסחורה.

יבוא כסאות מסין לפינת אוכל מעוצבת בגוון קרם ורגלי עץ

יבוא כסאות מסין ורהיטים בהובלה אווירית

הובלה אווירית אמנם יקרה יותר, אך היא גם מהירה יותר. בדרך כלל הובלה אווירית היא בחירה אידאלית עבור מי שמבקש להזמין סחורה בכמות קטנה, ואין לו מספיק זמן לחכות עד לכשתגיע הכבודה במשלוח ימי.

למה להיעזר בשירותי החברה שלנו?

חברת Different מתמחה ביבוא אישי מסין, ועוסקת אך ורק ביבוא מיעד זה, כך אנו מבטיחים לקהל הלקוחות שלנו בקיאות מרבית והיכרות מעמיקה עם תחום ההתמחות שלנו.

אנו מבטיחים ללקוח ליווי אישי וצמוד בכל התהליך, ורותמים לצורך העניין את כל הידע, המקצועיות והניסיון שלנו. מנהל החברה שלנו, שמתגורר בסין, מכיר את עיר הרהיטים, את מחוז הדקורציות ואת כל אזורי המסחר המוכרים יותר והמוכרים פחות, כדי להבטיח שתקבלו את הטוב ביותר ולשביעות רצונכם.

בחירת יצרן, התאמת סגנון העיצוב, בדיקת חומרי הגלם, ניהול משא ומתן והשגת המחיר הזול ביותר עבור האיכות הגבוהה ביותר היא רק חלק מהשירות שאנו מתחייבים לו עבור הלקוח. נשמח לעזור ולסייע לכם בתהליך.

שתפו ברשתות
יצירת קשר
מאמרים אחרונים
הונאות בתחום יבוא מסין

יבוא קרמיקה מסין

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? למה שתרכשו קרמיקה בארץ, אם תוכלו לרכוש אותה בסין במחיר זול יותר? יש כל כך הרבה סיבות שכדאי

הונאות בתחום יבוא מסין

למה כדאי להזמין תכולת בית מסין?

כאשר משפצים בית קיים או בונים בית חדש, עלות מוצרי הגמר הנדרשים לצורך השלמת השיפוץ היא חלק נכבד ומשמעותי מעלות השיפוץ הכוללת. על כן, יש

הונאות בתחום יבוא מסין

איך להימנע מהונאות בתחום יבוא מסין?

כאשר מדברים על יבוא מסין, האסוציאציה הראשונה היא שפע מוצרים, רהיטים ופריטים במחירים זולים להפליא, שרק ממתינים לישראלי הממולח שיראה את הפוטנציאל העסקי הטמון בהם