רהיטים מיובאים מסין דרך חברת דיפרנט

בגלל מגפת הקורונה, נפגע גם ענף היבוא. כך יצא שהרבה יבואנים של מוצרים מסין למשל, נתקלו בקשיים הקשורים לאיתור של יצרנים בסין. אותם יצרנים הפסיקו את פעילותם או הקטינו אותה בגלל עניינים של סגר וכמו כן בעיות זמינות של עובדים וחומרי גלם.

מעבר לכך, דבר נוסף שהתעורר בו קושי הוא שליחת הסחורות מסין לארץ וזאת בגלל סגירת השמיים. על כן, נוצר מצב בעייתי של זמני המתנה ארוכים מהרגיל.

מה שכן, בחודשים האחרונים, אפשר לראות שיש המון מפעלים בסין שחזרו לעבודה רגילה, כמו בשגרה שהייתה לפני מגפת הקורונה וגם ניתן לראות שבקרב ישראלים יש ביקוש גדול לכל מיני מוצרים ופריטים מסין.

לכן, אם סיימתם לבנות בית או שאתם רוצים לשדרג את העיצוב של הבית הקיים שלכם, אל תהססו לבצע הזמנת רהיטים מסין לישראל וכמו כן דברים נוספים הקשורים לתכולת בית, גם בתקופה לא פשוטה זו.

איזה בעיות יש בתהליכי ייצור ויבוא מסין בתקופת הקורונה?

נגיף הקורונה החל בעיר ווהאן שבסין. מדובר על עיר שיש בה מפעלי תעשייה וחברות רבות המשווקות מוצרים שונים לבית. אזור המסחר בעיר הוא מאוד פופולארי ועל כן מוכר בקרב חברות המבצעות יבוא מסין.

בגלל ההתפשטות של הנגיף, ממשלת סין נאלצה להטיל עוצר על כל מיני אזורים במדינה וכמו כן גם על אזור ווהאן. הדבר יצר מצב בו מפעלים נסגרו למספר שבועות, הזמנות בוטלו או נדחו וכו'. במקביל, הנגיף המשיך להתפשט לא רק בסין, אלא גם במדינות העולם בהן גם ישראל.

כך הדבר הוביל לסגר וסגירת השמיים. אם נסתכל על תמונת המצב העגומה שנוצרה, נוכל להבין שנוצרו לא מעט בעיות אספקה הקשורות למפעלי הייצור הנמצאים בסין וכמו כן בעיות הקשורות לאספקת סחורות מהספקים הסיניים.

רהיטים לסלון הבית שנרכשו בסין

סיכונים בייבוא מסין ומדוע כדאי לייבא באמצעות חברה ולא לבד?

תהליך היבוא כולל קניית רהיטים מסין, דלתות, מטבחים, ריהוט גן, קרמיקה, חלונות, חדרי אמבטיה, ריצוף וכו'. חשוב מאוד להיות מודעים לכך שאם היבוא יבוצע לבד הוא יהיה כרוך בכל מיני סיכונים.

לדוגמה, אם הייתם מנסים לייבא בעצמכם בתקופה שלפני הקורונה, סביר להניח שהייתם צריכים להתמודד עם ספקים סינים מפוקפקים וכמו כן לא הייתם מכירים את התרבות העסקית ואז הייתם מבזבזים לא רק כסף אלא גם זמן על בירוקרטיה, בקרת איכות, צורת המשלוח המתאימה וכו'.

כעת בתהליך יבוא מסין בקורונה, יש סיכונים נוספים הקשורים להיעלמות של משלוחים, אי יכולת למצוא טיסה פנויה, השבתה של משרדי ממשלה, בעיות הקשורות לזמינות המוצרים ועוד.

על כן, ההמלצה היא לבחור חברה מומלצת ליבוא מסין שיש לה ניסיון בתחום, לקוחות מרוצים וכמו כן כזאת שמחזיקה צוות מקומי בכל מיני אזורי מסחר פעילים בסין.

כך תבטיחו לעצמכם שקט נפשי, כי תדעו שיש מי שדואג לכם מתחילת התהליך ועד לסופו.

שתפו ברשתות
יצירת קשר
מאמרים אחרונים
הונאות בתחום יבוא מסין

יבוא קרמיקה מסין

בונים בית חדש? משפצים את הבית הקיים? למה שתרכשו קרמיקה בארץ, אם תוכלו לרכוש אותה בסין במחיר זול יותר? יש כל כך הרבה סיבות שכדאי

הונאות בתחום יבוא מסין

למה כדאי להזמין תכולת בית מסין?

כאשר משפצים בית קיים או בונים בית חדש, עלות מוצרי הגמר הנדרשים לצורך השלמת השיפוץ היא חלק נכבד ומשמעותי מעלות השיפוץ הכוללת. על כן, יש

הונאות בתחום יבוא מסין

איך להימנע מהונאות בתחום יבוא מסין?

כאשר מדברים על יבוא מסין, האסוציאציה הראשונה היא שפע מוצרים, רהיטים ופריטים במחירים זולים להפליא, שרק ממתינים לישראלי הממולח שיראה את הפוטנציאל העסקי הטמון בהם